رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مرداد ۱ ۱۳۹۹، ۰۳:۲۶ ب.ظ

بحران مالی روزافزون جریان تبشیر

رهپویان هدایت: با ادامه بحران کرونا درکشورهای جهان، سردمداران جریان تبشیر با مشکلات مالی و اقتصادی بیشماری مواجه شده و به صورت ضمنی اعتراف کرده اند توان مقابله و مهار بحران های مالی پیش رو را از دست داده اند.

 تعطیلی کلیساهای تبشیری و عدم حضور افراد در جلسات پرستشی دسته جمعی، کشیشان تبشیری را  از منافع مالی و غیر مالی که همیشه از طریق دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی تامین می شد، به طور کامل محروم کرده است.

 بسیاری از مهاجرینی که با تشویق و دعوت عناصر جریان تبشیر در کشور های اروپایی پناهنده شده‌اند در مشکلات اقتصادی و معیشتی فرو رفته و هیچگونه  حمایتی مبنی بر کمک های مالی و غیر مالی از سوی روسای جریان تبشیر برای این قربانیان  بی سر پناه تا کنون دیده نشده است.

روسای جریان تبشیر در شرایط بحران اقتصادی و معیشتی همیشه دست به دامان روسای کشور های اروپایی و آمریکا بودند اما امروز آنان هم درمشکلات و معضلات جامعه خودشان گرفتار شده اند و هیچ گونه توجهی به آنها ندارند. 

به دلیل شرایط اقتصادی و مالی، فعالیت های شبکه های ماهواره ای در ایام کرونا بسیار کاهش یافته است، بسیاری از برنامه های زنده و استودیویی آنان تعطیل شده و برنامه های آرشیوی گذشته را با چند بار تکرار پخش می کنند. در حال حاضر نه تنها هیچ کمک مالی از سوی مقامات دولتی به آن اختصاص نیافته  بلکه بودجه مقرر شان هم کاهش یافته است.

روسای جریان تبشیر که همواره در برنامه های ماهواره ای از مدح و ستایش حامیان خود لحظه ای غفلت نمی کردند حالا اجازه انتشار و اطلاع رسانی درباره اخبار و حقایق امروز کشور های اروپایی و آمریکایی را در برنامه های شان ندارند. آنان زبان اعتراض خود را نسبت به ناکارآمدی و سوء مدیریت اربابان شان کاملا بسته اند و این حقیقتی است که  بحران کرونا برای ما روشن ساخت.

بر این اساس سردمداران جریان تبشیر با سکوت عامدانه شان، نه تنها هیچ گونه راهکار عملی و اجرایی برای مهار بحران های مالی کرونا نتوانستند ارائه بدهند بلکه خودشان هم در معضلات ومشکلات مالی و اقتصادی فرو رفته اند.

بحران کرونا ، عدم استقلال مالی و وابستگی کامل جریان تبشیر به حامیان خود را به وضحثابت کرد و نشان داد آنها تا کنون به عنوان یک سرباز حقوق بگیر بی اراده و بی اختیار در اردوگاه صلیبی خدمت می کردند و حالا منتظر کمک های مالی و حمایت های اربابان شان هستند تا بتوانند تنها خود را از این مشکلات نجات بدهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی