رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه مرداد ۷ ۱۳۹۹، ۰۵:۱۴ ب.ظ

سیدالشهدا(ع) و لرزه بر تن مسیحیت صهیونیست

رهپویان هدایت: دعا، توسل و حضور در هیات عزاداری، امری مشروع و تاکید شده است است؛ اما باید التفات داشت که ائمه اطهار علیهم السلام که توصیه به دعا و توسل داشته اند، بیشترین توصیه ها را برای حفظ جان مردم و احترام به حق حیات دیگران نیز داشته اند. از مهم ترین مبانی اسلام عزیز، لزوم حفظ جان خود و دیگری است؛ چنانکه در قرآن آمده «مَنْ قَتَلَ نَفْساً بِغَیرِ نَفْسٍ أَوْ فَسادٍ فِی الْأَرْضِ فَکأَنَّما قَتَلَ النَّاسَ جَمیعاً؛ هر کس، انسانی را بدون ارتکاب قتل یا فساد درروی زمین بکشد، چنان است که گویی همه انسان ها را کشته است».

نباید گمان کنیم که اگر مکانی - به واسطه حضور خانه خدا و یا مقبره اولیای الهی- مقدس باشد، حتماً از گزند و آسیب و بیماری و تخریب مصون است! کافی است به تاریخ تخریب کعبه و ضریح امام حسین (علیه السلام) بنگریم تا متوجه شویم که اساساً سنت الهی چنین نیست که حتماً این مکان ها یا شهر و مردمی که در آن حوالی هستند را از هر بیماری و گزند حفظ کند.

 در شرایط حاضر که حضور در اجتماعات گوناگون (چه مذهبی و چه غیر مذهبی) عامل دریافت و انتقال ویروس به دیگران و سبب بیماری و حتی مرگ گروهی از انسان ها می شود، لازم است در راستای لزوم حفظ جان خود و دیگران بسیار هوشمندانه عمل نماییم. تجربه بسیار خوب شب های قدر که تقریبا در رشد آمار کرونایی هیچ تاثیری نداشت و مردم با رعایت کامل پروتکل ها و حساب شده در مراسم احیا شرکت کردند نشان می دهد امکان برگزاری مراسم محرم با تغییراتی مشابه مراسم شب های قدر وجود دارد.

 اما نکته آخر اینکه دشمنان امام حسین علیه السلام ثابت کرده اند که به راحتی از کاه کوه می سازند و باید در راس دشمنی ها با مراسم محرم و عزاداری چه در ایام کرونا و چه غیر کرونا، مسیحیت صهیونیست را در نظر داشت. آنان هر ساله و در حوالی ماه محرم و اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام، حجم گسترده ای از تخریب توسل و دعا  را در دستور کار خود قرار می دهند و به آتش بیاری برای معرکه گیران بی اخلاق تبدیل می شوند.

مسیحیت تبشیری که در یکجانبه گری و رفتار یکسویه کاملا مشهور هستند، از طرفی خود در این ماه ها بارها به تبلیغ کلیسا پرداخته و دور هم جمع شدن عناصر تبشیری را برنامه ریزی می کند، اما حال که به ایام سوگواری محرم نزدیک می شویم با اخبار جعلی، سیاه و بی اخلاقی در تلاش است تا آیین ها مذهبی و دینی اسلام را مخالف با دستورات پزشکی نشان دهد!

به نظر می رسد حال که قرار است مراسمات محرم برگزار شود، با توجه به قدرت رسانه ای دشمنان حریم اهل بیت عصمت و طهارت و حجم گسترده دروغ پراکنی و سیاه نمایی، متولیان امر در زمینه برگزاری مراسم، از آنانی که برای عزاداری می آیند تا مسئولان هیئات و برنامه ریزان و... اهتمام ویژه ای داشته باشند تا ابزاری برای سوء استفاده بی اخلاقان نشود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی