رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

دراویش به دستور اقطاب و مشایخ فرقه نبایستی خود را با مسائل سیاسی مشغول کنند و حتی به شدت از این امر نهی شده‌اند. اما حقیقت امروز نشان می دهد، دراویش با گفتار و رفتارشان، کاملا بر خلاف گفته های مراد فرقه عمل می کنند و درصدد تربیت نیرو برای مخالفین نظام جمهوری اسلامی هستند.

مهمترین دغدغه دراویش افراطی مطرود از فرقه نعمت الهیه، بررسی و انتشار ناشیانه اخبار سیاسی است. آنان به صورت کاملا غیر حرفه ای و غیر موثق در فضای مجازی، تمام وقت به سیاه نمایی علیه نظام جمهوری اسلامی مشغول شده اند.  

نمونه بارز آن، سیاست های جهموری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه، به شدت دراویش افراطی را نگران و عصبانی کرده است. با زبان توهین ، مخالفت های بی سند و مدرک خودرا مدام در گوش دراویش بیچاره تکرار می کنند تا آنان را برای یک واکنش اعتراض خشونت آمیز علیه مسئولان کشور ترغیب کنند.

با بررسی مطالب صفحات مجازی وابسته به افراطیون، اکثر محتوای بارگذاری شده با رویکرد سیاسی بوده و فحوای کلامشان با زبان تمسخر و استدلال های بی مایه ارائه می شود. آن دسته از صحبت های نورعلی تابنده که رویکرد سیاسی دارد را به صورت گزینشی و بریده شده در فضای مجازی منتشر می کنند.

با بررسی مخالفت های مغرضانه دراویش افراطی به سیاست های نظام جمهوری اسلامی، به راحتی    می‌توان فهمید، نقشه کار آنان کاملا همسو و هماهنگ با منافع کشور غربی و بالاخص دولت آمریکا است. هرجا سخن از سیاست های شیطانی آمریکا باشد دراویش افراطی همانند یک وکیل مدافع به دفاع از مواضع خصمانه آنان بر می خیزند.

یکی از شگردهای رسانه ای دراویش افراطی این است که جریانات سیاسی روز را بدون هیچ گونه نقطه اشتراک موضوعی و محتوایی به مسائل فرقه ای پیوند می زنند و به دروغ مشکلات و معضلات دروایش را ناشی از سیاست های نظام جمهوری اسلامی می دانند.

افراطیون سعی میکنند با دخالت های بی مورد و بی ارزش در مسائل سیاسی کشور، اذهان دراویش را به مسائل غیر درویشی مشغول کنند و تقصیر همه معضلات و مشکلات فقرای درویشی بر گردن سیاست های نظام جمهوری اسلامی بیاندازند.

با ادامه تدریجی اینگونه تحرکات خصمانه افراطیون در میان بدنه دراویش، مریدان بیچاره علاوه بر فاصله گیری از جامعه فقری، و به نیروهای آشوبگر و اغتشاشی تبدیل خواهند شد که بتوان در بزنگاه های حساس، از آنان استفاده  ابزاری کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی