رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

رهپویان هدایت: پایه و اساس بسیاری از روش ها و آئین های امروزی را که به اسم دین! مطرح می شوند، باید در متون و افسانه های هندویی بررسی کرد. این اتفاق درباره بسیاری از عرفان های کاذب نیز صادق است که آئین های هندی نقش بسیار زیادی در شاکله عرفان های دروغین و بدلی دارند و با اندک بررسی می توان آن را مشاهده کرد.

عرفان واره های هندی که در میان نفوذ فراوان شبه معنویت در سراسر جهان نقش اصلی را بازی می کنند و به شکل اصیل هندی و یا با دگرگونی در قالب عرفان های غربی پا به میان فرهنگ های ملل مختلف می نهند ریشه در آیین های ودائی، برهمنیزم، هندوییزم، جین، بودا و تانترا دارند.

 در واقع عرفان واره ها را افسانه های هندو شکل داده و رهبران این نحله ها، هرکدام تحت تأثیر یکی از این آیین ها هستند و اصل و مبنای حرف آنان را می توان در متون کهن این آیین ها مشاهده کرد.

 آن دسته از این مکاتب که در ایران طرفداران بیشتری دارند مانند؛ عرفان های بدلی اشو، سای بابا، دالای لاما، کریشنا مورتی و یوگاناندا هستند که هرکدام آموزه های خاص خود را دارند و آن را دنبال می‌کنند.

 این شبه عرفان ها دارای نقص های فراوان و اصول بی مبنایِ مشترکی هستند که عبارتند از: عدم صراحت بیان و مبهم گویی درباره سعادت ابدی، آرامش حقیقی، انسانیت و... که بسیار در روش آنان موجود است، تحقیر و نفی تفکر، توجه به درون به شکل افراطی که اذعان می کنند تمام دستوراتت را از درونت دریافت کن! تقلیل آمال و اهداف انسان به نوعی که می گویند رسیدن به شادی و آرامش به عنوان تنها هدف زندگی است.

 یکی از زشت ترین توصیه ها، توصیه به بی بندو باری و برهنگی است. آنان در عرفان های جعلی خود استفاده از واژه عشق! و تأکید بر عشق ورزی را بهانه قرار داده و بی بندوباری را به شکل افراطی توصیه می کنند. این توصیه ها و روش های معنوی!!! آنقدر شور می شود که به ارتباط با محارم هم آری می گویند!!

 تأکید بر خودمحوری و مریدپروری، تفسیر ناصحیح از خدا به انگیزه انکار خدای حقیقی، نفی شریعت و اعتقاد به تناسخ و... از دیگر آموزه هایی است که در عرفان واره های هندی و به تبع در بسیاری از عرفان های دروغین غربی و شرقی دیده می شود.

این چند مولفه از مهمترین کلیدواژه ها در شبه معنویت های امروزی است که کافی است افرادی که این کتب را مطالعه می کنند و یا به این روش ها دل می بندد، ابتدا به آنان توجه کنند و راه خود را درست انتخاب کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی