رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه شهریور ۱۵ ۱۳۹۹، ۰۵:۰۷ ب.ظ

سازمان های تبشیری بازوی تشدید فشار و تحریم‎ها

 

رهپویان هدایت: از همان نخستین روزهایی که مبلغین تبشیری پای به ایران نهادند همواره به عنوان پیشقراولان استعمار عمل کرده و در هر حال کوشیدند ملت ایران را تحت استثمار و استعمار قرار دهند.

به  دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست آنها از منافع خود در سرزمین ایران همکاری آنها با جهان سلطه شکل دیگری پیدا کرد و مسئله حقوق بشر دستاویز سازمان های تبشیری برای ادامه همکاری و کسب منافع مادی شد.

آنها به خوبی دریافتند که این موضوع مورد علاقه غرب و آمریکاست تا به واسطه آن فشار حداکثری به ایران وارد سازند. می‌دانیم که در حال حاضر کشورهای غربی و به خصوص آمریکا در حال سوءاستفاده از مسئله حقوق بشر و آزادی های مذهبی برای رسیدن به اهدف سیاسی خود و تحت فشار قرار دادن کشورهای هدف هستند.

به هر روی سازمان های حقوق بشری و تبشیری به عنوان بازوی اجرایی تشدید فشار بر ایران و ایرانی وارد عمل شده و وظیفه جمع آوری و مستند سازی ادعاهای سراسر کذب ناقضان امنیت ملی و ناامن کنندگان جو روانی و خاطیان سلامت اجتماعی را بر عهده دارند.

در یک ساختار هرمی می توان سازمان‌های تبشیری را یکی از منابع اصلی ارائه گزارش‌هایی دانست که به شکل مداوم از طرف کمیسون‌ها و سازمان‌های طرفدار حقوق بشر آمریکایی علیه ایران داده می‌شود.

در این هرم نقطه راس، دولت آمریکاست که با استفاده از منابع و مستندات ارائه شده از سوی این سازمان های به اصلاح حقوق بشری وابسته به جریان تبشیر و انتشار آنان از بلندگوهای سیاسی خود مانند رسانه ها و افراد شاخصی مانند مایک پنس و مایک پمپئو، علاوه بر اتهام زنی بر جمهوری اسلامی، زمینه ساز وضع تحریم ها و قطعنامه های حقوق بشری در کنگره آمریکا و سازمان ملل متحد و در نهایت افزایش فشار همه جانبه بر ایران و ملت ایران می شود.

به این ترتیب مشاهده می‌شود که سازمان‌های تبشیری و سرکردگان جریان تبشیر دست در دست دولت آمریکا گذاشته و تمام تلاش خود را برای تضعیف ملت ایران و در مذیقه قرار دادن مردم کشور به کار می‌بنند و ماهیت ضد ایرانی خود را بیش از پیش نشان دادند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی