رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه شهریور ۱۹ ۱۳۹۹، ۰۲:۴۱ ب.ظ

کمپین سازی بازی جدید یا تکراری دراویش

مصطفی آزمایش مأذون مطرود خارج نشین فرقه نعمت الهیه، با استفاده از دراویش آماده به کاری همچون افراطیون و محمد اسماعیل صلاحی، بهترین فرصت را بدست آورده است تا بتواند کمبود توجه خود را در میان دراویش جبران کند.

وی، اخیرا با راه اندازی کمپین دادخواهی نورعلی تابنده، دراویش را به این چالش انداخته است که چرا نورعلی تابنده در سن 96 سالگی فوت کرد و چه کسانی باعث کوتاهی عمر قطب فرقه شد.  مصطفیآزمایش به خاطر کینه و دشمنی دیرینه ای که با اشخاص نمایندگان خمسه  دارد، آنان را  به عنوان عاملان اصلی فوت نورعلی تابنده در فضای مجازی مطرح کرد.

با نگاهی به صفحات مجازی دراویش در این ایام مشاهده می شود این کمپین بیشتر شبیه  نمایشگاه  عکس است تا  کمپین دادخواهی. هرفردی در هرکجایی که اصلا هیچ آشنایی و حتی تناسبی با فرقه نعمت الهیه ندارد، یک عکس نوشته را مقابل صورت خود قرارداده و تصویر آن را به عنوان حمایت از نورعلی تابنده در فضای مجازی منتشر کرده اند.

 معمولا برای راه اندازی اینگونه کمپین ها، ابتدا یک سری اسناد ، مدارک و یا شواهد و قرائنی  قابل قبول را ارائه می دهند و بر اساس آن کمپین را در فضای مجازی اعلام می کنند. اما در این جا کاملا برعکس است. شرمان بهشتی   همسر کشف حجاب کرده  مصطفی آزمایش ، به یکباره یادش افتاده است که در قالب یک فایل تصویری ، از همه دراویشی که اصلا اور ا قبول ندارند، درخواست کند هر سند و مدرکی را که در این خصوص می تواند به این کمپین کمک کند برای آنان ارسال کند!!!   

  دروایش افراطی به عنوان سربازان آماده به خدمت برای مصطفی آزمایش در داخل کشور، به انحاء مختلف ، این کمپین را در فضای مجازی تبلیغ و ترویج می دهند. اخیرا  یکی از آنان از مدیران خبرگذاری فرقه ، درخواست کرد که  تصاویر مربوط به خاکسپاری و قبر تاریک نور علی تابنده در بیدخت را در اختیار آنان قرار بدهد تا آنان بتوانند ثابت کنند که نورعلی تابنده راحت 121 سال عمر  می کرد نه 96 سال !!!! 

 با انتشار تصاویر و فیلم های ساختگی می خواهند ثابت کنند که نمایندگان فرقه، توانستند عمر نورعلی تابنده که در اصل  121 سال بود را با مسمومیت به 96 سال کاهش دادند !! در حالیکه طبق تصاویر و فیلم هایی که در صفحات مجازی دراویش وجود دارد، دراویش لحظه ای قطب فرقه را تنها نگذاشتند و در همه مراسم ها و سفرها همراه وی بودند تا همین اواخر که با ایجاد صف های طولانی در بیمارستان مهر ، به ملاقات قطب فرقه می رفتند.

کمپین دادخواهی نورعلی تابنده ، یکی از توطئه های نافرجام مصطفی آزمایش است که برای مشغول سازی ذهنی دراویش بیچاره به کار گرفته شده تا آنها را نسبت به نمایندگان و قطب فعلی فرقه ، بدبین نماید. در این کمپین هیچ سازوکار مشخص و قاعده مندی دیده نمی شود تا بتوانیم معنای دادخواهی را از آن استخراج نماییم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی