رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان


رهپویان هدایت: امروزه تمرکز مهره های رسانه ای فرقه ضاله بهائیت بیش از پیش بر سیاست های ایران ستیزانه قرار گرفته تا جایی که اغلب مطالب منتشر شده توسط آن ها مربوط به این حوزه می باشد. در این بین شنیع ترین رفتار مهره های رسانه ای فرقه ضاله بهائیت در مسئله عادی سازی روابط رژیم اشغالگر قدس و امارات بروز کرد که آنان سعی کردند تا این امر را مقدمه ای برای مسالمت عمومی جلوه دهند.

از نظر مهره های ایران ستیز فرقه ضاله بهائیت تنها با به رسمیت شناختن رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی است که می توان به مسالمت رسید و در حقیقت این طیف با وارونه کردن حقیقت می خواهند جوامع را در برابر رژیم اشغالگر قدس ذلیل و فرمان بردار کنند. تشکیلات فرقه ضاله بهائیت می‌کوشد تا در فضای رسانه ای اینگونه القا کند، هرکس در برابر رژیم اشغالگر قدس سر خم نکند جنگ طلب است و هر ملتی که در برابر جنایات این رژیم غاصب اعتراض نماید حامی تروریست می باشد.

جالب اینکه بها سرکرده فرقه ضاله بهائیت در خصوص مداخله در امور سیاسی گفته است: «حتی سخن گفتن در امور سیاسی جایز نیست، تنها باید به زمام‌داران دعا کرد» (جی اسلمنت، بهاءالله و عصر جدید، چاپ حیفا: 1932 م، ص 264.)

عملکرد مهره های رسانه ای فرقه ضاله بهائیت نشان می دهد این گفته بها و شعار عدم مداخله در امور سیاسی دروغی بیش نیست و اتفاقا جمیع اقدامات آنان جنبه سیاسی مخرب ضد ایرانی دارد. همچنین باید توجه داشت که سابقه وطن فروشی و بی غیرتی در بهائیت، مقارن با پیدایش آن می باشد چنانچه تا پیش از این نیز مهره های فرقه ضاله بهائیت اقدام به تجارت قاچاق انسان و تحویل چهار نفر دختر نه تا ده سال برای شیخ حمدان معاون نخست‌وزیر امارات کرده بودند.

در واقع سازندگان فرقه ضاله بهائیت که همان آنوسی ها یا یهودیان مخفی بودند، ساختار این فرقه را به گونه ای طراحی کرده اند که افراد برای تقویت رژیم غاصب صهیونیستی حاضر به انجام هرکاری ازجمله وطن فروشی گردند. اینکه یکی از محورهای اصلی در بین بهائیت نفی و نابودی غیرت(با شعار دروغین ترک تعصبات) است خود، یکی از این آموزه ها می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی