رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مهر ۹ ۱۳۹۹، ۰۳:۲۵ ب.ظ

کاهنان یهودی عاملان اصلی مرگ و میر یهودیان

 


رهپویان هدایت: سرزمین های اشغالی در بحران مرگبار کرونا فرو رفته و بنابر هشدار مقامات پزشکی، آمار مبتلایان کرونایی در حال افزایش بی سابقه است. رژیم اسرائیل توان مقابله و کنترل این ویروس را نداشته و بنا گفته مقامات دولتی، رژیم در یک محاصره شدید میان ویروس کرونا و اعتراضات مردمی قرار و بین مقامات سیاسی، اختلافات حزبی و جناحی بسیار داغ شده است.

 می‌خواهیم در این شرایط بحرانی که سرزمین های اشغالی با آن مواجه شده است نقش کاهنان یهودی را مورد بررسی قرارداده تا مشخص شود که فعالیت آنها چه نتایجی برای یهودیان اسرائیلی داشته است.

کاهنان یهودی براساس کتاب تورات، به یهودیان دستور می دهند که چگونه یک زندگی معنوی و مناسبی داشته باشند و بتوانند در آینده به آیین یهود خدمت کنند. آنان مسائل و مشکلات خانوادگی یهودیان را حل و فصل می کنندو با آموزه های برگرفته از تورات، مردم را موعظه و نصیحت می کنند.

 در سایه مرگبار بحران کرونا، کاهنان یهودی همانند دوران قبل از کرونا، مراسم های مذهبی و پرستشی خود را بدون هیچ گونه کاهش و تغییری به صورت مستمر ادامه می دهند و از یهودیان می خواهند که در این مراسم ها حضور داشته باشند.

مراسم های سنتی، جشن و شادی مانند عروسی، بنابر دستور کاهنان یهودی، بایستی به همان صورتی که قبلا برگزار می شده، اجرا شود و نباید در این مساله کوتاهی و نافرمانی کرد بارها خاخام های یهودی اعلام کرده اند با لحاظ گسترش ویروس کرونا و تبعات ناشی از آن، نباید برنامه های خاخام های یهودی به تعطیلی کشانده بشود.

طبق آمار منتشر شده توسط خبرگذاری های صهیونیستی، مناطقی که برنامه های کاهنان یهودی در آنجا برگزار می شود بیشترین آمار مرگ و میر را به خود اختصاص داده است. وضعیت سلامتی ساکنین آن مناطق از مرز هشدار عبور کرده و در معرض بحران نابودی کامل قرار گرفته است.

ادامه این رویه، بسیاری ازیهودیان را نسبت به اقدامات خود سرانه کاهنان، نگران کرده است و امروز این مساله به یک چالش جدی تبدیل شده است. یهودیان از خاخام های خود می خواهند که کاهنان یهود بر چه اساس و معیاری، سلامتی مردم را به نابودی کشانده و با دستورات شان، شیوع مرگبار کرونا را افزایش می دهند.

 بنابراین، می توان گفت که کاهنان یهودی مانع اصلی کنترل ویروس کرونا در سرزمین های اشغالی هستند و تا به امروز هیچ توصیه ای برای مقابله وکنترل کرونا به خاخام های یهودی نداشته اند. اغلب مواردی که بیان می شود نشان دهنده ممانعت جدی آنان برای کنترل ویروس کرونا بوده و هرگز تا کنون برای این مساله اهمیت قائل نشده اند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی