رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مهر ۱۶ ۱۳۹۹، ۰۱:۵۹ ب.ظ

باورهای انحرافی شیخ المشایخ فرقه نعمت الهیه

 

رهپویان هدایت: در روزهای گذشته خبر فوت یوسف مردانی، صدر اخبار  صفحات مجازی دراویش قرار گرفت. مراسم تشییع این شیخ المشایخ فرقه بدون رعایت پروتکل های بهداشتی، در بهشت زهرای تهران بدون هیچگونه محدودیت و ممانعتی در کمال آرامش و امنیت برگزار شد. پیکر این فقیر بیچاره در کنار یکی از هم مسلکان فرقه ای خویش  دفن شد.

 یوسف مردانی افتخار درویشی در کنار چهار قطب فرقه را از آن خود کرده بود و در میان دراویش، از بزرگان فرقه محسوب می شد. وی بعد از تعیین جانشینی علیرضا جذبی، سودای قطبیت را از سر خود بیرون کرد و در خانقاه کرج، مشغول برگزاری جلسات فرقه ای شد.

  این شیخ المشایخ فرقه نعمت الهیه، به تأسی از اقطاب و مشایخ پیشین فرقه، در جلسات خانقاهی که هر هفته برگزار می شد، نظریات سخیف و متناقضی را نسبت به شریعت اسلام ناب محمدی داشت.

برای شناخت بهتر رویکرد فرقه ای این فقیر بیچاره، برخی از نظریاتش را به صورت مختصر در این مجال بیان خواهیم کرد.

مورخ 26/10/96 وی در جمع دراویش فرقه نعمت الهیه درباره تلاوت و تدبر درمفاهیم ومعانی آیات نورانی قرآن مجید بر این باور بود که قرآن باید بر وجود خود شخص، نازل بشه نه اینکه کتاب و کاغذ را بخوانیم و چیزی بفهمیم، نه خیر از خواندن قرآن به‌این‌ترتیب چیزی نمی‌فهمیم.

یوسف مردانی درست دوماه قبل از غائله گلستان هفتم، در سخنانی دراویش را بی‌آزار و طالب صلح و صفا معرفی می‌کند و می‌گوید: اگر دقت کنیم به بچه نوزاد درویش می‌گویند. چون آزارش به هیچ کس نمیرسد. پشه هم از خودش نمیتونه براند. در نتیجه خودش رو عاجز و بیچاره، می‌داند.

او درزمینه مسائل تاریخ اسلام ، با کتمان ظلم و جفاهای خاندان بنی امیه و بنی عباس، مورخ 25/2/1384  اینگونه اظهار نظر کرده بود: تمام خلفای بنی امیه و بنی‌عباس اهل علم، فضل و حدیث و آیات و اخبار بودند، چون بر محور اسلام حکومت می‌کردند.

یوسف مردانی  کسی  است که سال 95 در کمال بی‌ادبی به حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب(علیه‌السلام) و حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها) توهین و جسارت کرده و آنان را نعوذبالله نوکر و کنیز یهود و نصارا معرفی کرده است و می‌گوید: علی(علیه‌السلام) نوکری یهود و نصارا را انجام می‌داد، در حقیقت علی نوکر یهودی‌ها و بسیاری از مسیحیان بوده و رسیدگی می‌کرد. حضرت فاطمه(سلام‌الله علیها) کنیز یهودی‌ها بود کنیزی و کلفتی برای یهودی‌ها و نصارا می‌کرد. 

 این قبیل انحرافات در دیگر بزرگان و اقطاب دراویش هم دیده می‌شود. آنها فقط به رونق مسلک فرقه ای خود توجه می کنند و برای گرم شدن بازارشان برداشت های جعلی و شخصی از شریعت اسلام ناب محمدی را ارائه دادند. افرادی همچون یوسف مردانی، با ترویج بدعت ها و انحرافات علنی فرقه نعمت الهیه، چهره متفاوتی از دین مبین اسلام را به مریدان شان نشان دادند ودراویش بیچاره را به مسیر ضلالت ابدی کشاند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی