رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

رهپویان هدایت: جریان صهیونیزم با اجیر کردن برخی افراد به عنوان مبلغ تبشیری و اختصاص هزینه برای این طیف می کوشد تا در بین جوامع غیر مسیحی رخنه کند. طیف مذکور یعنی مبلغان تبشیری نیز اغلب به دلیل حرص و طمعی که برای جلب مال دارند اجیر این جریان شده و خود هم پس از چندی مبادرت به راه اندازی صفحه یا رسانه ای می کنند که در آن با نام حضرت عیسی علیه السلام به اخاذی از ساده لوحان می پردازند.

در حقیقت طمع مالی و حرص پول موجب شده تا مدیران کلیساهای تبشیری نگاهی صرفا ابزاری به باورها و اعضاء خود داشته باشند و از این رو امروزه شاهد آن هستیم که شکایت های زیادی مبنی بر کلاهبرداری های گردانندگان کلیسا انجام می گردد. آشفتگی و هرج و مرج در جریان تبشیر به حدی است که برخی افراد که تازه هم به عضویت آن درآمده اند مدعی مبلغی و معلمی کتاب مقدس گشته و مشتی ساده لوح را نیز به دنبال خود راه انداخته اند تا از قبل آن ها به مال و نانی دست یابند.

معلمان طمعکار کتاب مقدس کار را تا آنجا پیش بردند که اخیرا یکی از مبلغان این جریان در پستی نوشت: بیشترین راههای ورودِ فساد به کلیسا از بخش های مرتبط با منافع مالی گذر می کنند... اگر تاکنون شبان یا رهبران کلیسایتان به شما و دیگر اعضا گزارش مالی نداده اند بهتر است همین امروز برای روشن شدن تکلیف پول هایی که به صندوق ریخته شده است با آنها تماس بگیرید و خواهان اجرای وظیفه و تعهدشان در قبال کلیسا باشید.

البته این مبلغ تبشیری نیز از جهت خیرخواهی یا انسان دوستی از کلاهبرداری های کلیسا خبر نداده بلکه وی با این حربه سعی کرده تا دکان خود را آباد کند و اموال ساده لوحان را با اعتمادسازی کاذب غارت نماید. در واقع امروزه تبلیغ جریان مسیحیت تبشیری بیشتر جنبه اقتصادی و مالی پیدا کرده و آن هم برای افرادی که می خواهند بدون کار و زحمتی به دستاورهای دیگران دسترسی پیدا کنند.

بسیاری از گردانندگان کلیسهای تبشیری فارسی زبان در خارج از کشور با این شیوه برای خود دارایی هایی گردآوری کرده اند که این امر موجب شده تا بسیاری افراد به شکایات و پیگیری های حقوقی روی بیاورند.

آموزش کتاب مقدس و تعلیم آن، ترفندی است که شیادان برای خالی کردن جیب زودباوران در پیش گرفته اند و جالب اینجاست که هر کدام از این شیادان نیز دیگری را تکفیر کرده و متهم می کند که آگاهی از کتاب مقدس ندارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی