رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه آذر ۲۴ ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵ ق.ظ

دم خروس جریان درویشی‌گری سیاسی بیرون زد

 

رهپویان هدایت: همانطور که بارها در مطالب قبلی گفتیم، دراویش فرقه نعمت الهیه همسو با جریان های معاند و برانداز  در مسائل سیاسی حرکت می کند. با دستگیری روح ا.. زم ، مصطفی آزمایش سعی کرد با حمایت از فعالیت های رسانه ای خصمانه وی، جای شهید و جلاد را عوض کنند که این امر محقق نشد.

مصطفی آزمایش به خاطر از دست دادن یار و شفیق خود، ساعاتی قبل از اعلام خبر رسمی اعدام این عنصر معاند، در حمایت از وی ویدیویی در فضای مجازی منتشر کرد.

این مأذون مطرود ضمن تطهیر چهره فیک نیوز و شخص زم ، وی را به عنوان یک عنصر رسانه‌ای مستقل!!! معرفی و کانال تلگرامی ضد مردمی آمد نیوز که عامل مهم نا امنی ها در سال‌های اخیر بود و سلب آسایش از زندگی مردم می‌کرد را به عنوان یک رسانه مردمی اعلام کرد.

اعدام یک  چنین عنصر تبهکار رسانه ای که با انتشار اباطیل و اکاذیب خبری در فضای مجازی، توانست خسارات سنگینی را در سال های گذشته به زندگی روز مره وارد کند، برای این مأذون خارج نشین فرقه نعمت الهیه بسیار سخت و ناراحت کننده بود.

رسانه های دراویش افراطی، با خط گیری مستقیم از مصطفی آزمایش تمام تلاش خود را به کار بسته اند علاوه بر اعلام عصبانیت شدید از عملکرد دستگاه قضا، با دفاع از باورها و عملکرد خصمانه وی( روح ا.. زم)، یک چهره مظلوم و فداکار در فضای مجازی به تصویر بکشند.

اما این همه واکنش و فضا سازی رسانه ای دراویش افراطی در پی این موضوع دم خروس جریان درویشی‌گری سیاسی است که از یک سو همسویی رسانه دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه با معاندین و مخالفین نظام جمهوری اسلامی را به اثبات می‌رساند و از سویی ماهیت داعشی این فرقه را نیز به وضوح نشان می‌دهد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی