رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه دی ۳ ۱۳۹۹، ۰۴:۱۵ ب.ظ

جنایات دراویش داعشی فراموش‌شدنی نیست

 

 

رهپویان هدایت: بهترین و کامل‌ترین عبارتی که می‌توان با آن واقعه گلستان هفتم در اسفندماه 96 را در اذهان عموم مردم جا انداخت این است که بگوییم دراویش داعشی گلستان را به آتش کشیدند. لقب دراویش داعشی  میراث به یادگار مانده از نورعلی تابنده است که توانست برای همیشه آن را بر پیشانی دراویش طوری حک کند که تا ابد باقی بماند.

 امروز دراویش افراطی در اولین سالگرد قطبشان، از عنوان لقب داعشی بسیار  عصبانی هستند و با راه‌اندازی کمپین‌های مختلف در فضای مجازی، درصدد هستند جای این مهر داعشی را در پیشانی خود پنهان کنند.

 اخیراً، شرمان بهشتی همسر مأذون مطرود ، با انتشار یک ویدیو  اقرار کرد لقب دراویش داعشی همچون خار مغیلان از سه سال پیش در گلویش گیرکرده و هنوز نتوانسته از درد و مصیبت آن خلاص شود.

  این درویش کشف حجاب کرده فرقه، با اشرافی که بر معنا و مفهوم داعشی بودن دراویش پیداکرده، حالا می‌خواهد در راستای کمپین گلستان هفتم ، چهره منحوس دراویش را در میان هم‌طیف های خود، تطهیر کند.  

این درویش زن ، با کتمان  همه آشوب‌آفرینی‌های دراویش در گلستان هفتم،  اعتراف کرد که  فقرای بیچاره فرقه نعمت الهیه، جان و مال و خانواده خود را برای نورعلی تابنده از دست دادند و درازای آن هیچ منفعت مادی و معنوی نصیب آنان نشده است.

 در ادامه این کلیپ ویدیویی، یک‌باره مصطفی آزمایش وارد کادر دوربین شده و اظهارات همسرش را تائید کرد. این مأذون مطرود، نقش مؤثری در آشوب‌آفرینی‌های دراویش افراطی گلستان هفتم داشت و با ترغیب و تحریک دراویش داعشی، توانست توجه رسانه‌های بیگانه را به خود جلب کند.

حالا بعد از گذشت سه سال، چنین عنصر معاندی، در مقابل دوربین از به کار بردن عنوان دراویش داعشی تعجب کرده و استفاده از این کلیدواژه علیه دراویش ، الآن برایش خیلی سخت شده است.   

آزمایش، بدون هیچ‌گونه اشاره به شهدای گلستان هفتم، آشوبگری‌های دراویش را نوعی تظلم خواهی دانست و جنایتکاران این واقعه را  مظلوم خواند و قاتلین فرزندان ملت را با  لفظ شهید، موردتمجید و ستایش قرارداد.

  افراطیون می‌خواهند با تکنیک  مظلوم‌نمایی و سیاه نمایی‌های آشکار، مهر دراویش داعشی را به‌عنوان یک برچسب نچسبیده به دراویش مطرح کنند تا درنهایت، واقعه خونین گلستان هفتم را به نفع اهداف خصمانه خود روایت کنند. اما حقیقت این است که داعشی بودن دراویش فرقه نعمت الهیه، در تاریخ این سرزمین ثبت و ابدی شده و هرگز پاک نخواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی