رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه بهمن ۱ ۱۳۹۹، ۱۲:۲۹ ب.ظ

کشیشانی که خواب جنگ ایران را می بینند

 

رهپویان هدایت: ایران اسلامی در پرتوی انقلاب و توجه به مردم بعد از کنار زدن حکومت فاسد شاهان پهلوی روز به روز دایره دوستان و دشمنانش واضح تر شد. تمامی آزادی خواهان و مخالفان استبداد و یک رای بودن دنیا همراه با ایران و انقلاب شدند و تمامی مستکبران و استعمارگران در صف دشمنان ایران قرار گرفتند.

در این میان دشمنی رژیم صهیونیستی و امریکا عمیق تر و عصبانیت آنان از انقلاب بیشتر بود چرا که انقلاب شگل گرفته با نگاه مردمی و دینی با تمامی منافع و اهداف امریکا و رژیم غاصب صهیونیست در تضاد و تعارض بود.

از همان ابتدا استراتژی های گوناگونی برای تخریب انقلاب اسلامی و تبدیل کشور به آنچه قبل از سال 1357 بود انجام شده و می شود. برنامه ریزی ها برای حمله به کشور و تخریب و جنگ و... اما نکته ای که تاسف آور است و برای اقوام و ملیت های دیگر کمتر رخداده است حضور دشمنانی از همین آب و خاک در کنار امریکایی ها و رژیم کودک کش صهیونیست است. دشمنانی در آرزوی کشتار و ویرانی هستند که اتفاقا تا چندی پیش در همین مملکت زندگی کرده و به همین خاک وابسته بودند و زبانشان هنوز فارسی است!

در کنار منافقینی که بارها نشان داده اند اگر قدرت پیدا کنند می توانند بسیار بدتر از داعش در ایران عمل کنند، باید اسم کشیشان خودخوانده فارسی زبان مسیحیت تبشیری را به عنوان دومین گروه عاشق خونریزی به میان آورد.

مسیححیت تبشیری با بنگاه های خبری و شبکه های ماهواره ای خود در این سال ها و مخصوصا در دوره حضور ترامپ در کاخ سفید سعی و تلاش فراوانی کرد تا آنان را برای حمله به ایرا متقاعد کند!

جای جای برنامه های این چند سال مسیحیت تبشیری و مواضع چند عنصر خودفروخته و دروغگوی مسیحی که دم از صلح و دوستی می زنند بحث حمله به ایران و تشویق امریکایی ها برای حمله به ایران است.

کشیشان خود خوانده مسیحیت تبشیری به کرات اعلام کرده اند که در آرزوی حمله رژیم صهیونیستی و امریکا به ایران به سر می برند و از این واقعه بسیار خوشحال خواهند شد!

حال می شود بیشتر عمق ناراحتی سران مسیحی صهیونیستی از کنار گذاشته شدن ترامپ را فهمید. آنان به دلیل شیفتگی ترامپ به رژیم صهیونیست در آؤژوی این بودند که روزی این دو رئیس جمهور را ( امریکا و رژیم صهیونیست) متقاعد کنند تا به ایران حمله کند.

دلیل شفتگی این مسیحیان تبشیری فارسی زبان! به ترامپ و نتانیاهو چیزی نبود جز اینکه آنان به سرزمین مادریشان بتازند و از این اتفاق این مسیحیان در ظاهر ایرانی لذت ببرند!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی