رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه ارديبهشت ۴ ۱۴۰۰، ۰۴:۴۹ ب.ظ

هویت سازی مکانی برای فرقه ضاله بهائیت

 

رهپویان هدایت: هویت‌سازی فرقه‌ای، کلیدواژه‌ای است که در ایام اخیر بیش‌ازپیش در دستور کار تشکیلات بهائیت قرارگرفته و به این سبب مهره‌های خارج نشین این فرقه ضاله به شانتاژ خبری و جوسازی روی آورده‌اند تا زمینه را برای هویت‌سازی فرقه‌ای عناصر خود، محیا کنند.

هدف تشکیلات بهائیت از "هویت‌سازی فرقه‌ای" این است که ماهیتی پوششی برای مهره‌های جاسوس خود ایجاد کند و با این حربه آنان را در پیشبرد اهداف تشکیلات کمک نمایند. در حقیقت ایجاد هویت فرقه‌ای برای مهره‌ها موجب می‌شود تا عملکرد آنان در پوشش فعالیت‌های فرقه‌ای مخفی شود و با آزادی بیشتری اقدامات ضد ایرانی خود را دنبال کنند.

باید توجه داشت که بررسی و تحلیل مکتوبات سرکردگان فرقه ضاله بهائیت به‌وضوح نشان می‌دهد، بهائیت هیچ سنخیتی با دین ندارد و این جریان تنها حزبی سیاسی می‌باشد که برای ایجاد سستی و ضعف در جوامع اسلامی ساخته‌شده است. به‌عبارت‌دیگر مفاهیم و الفاظی که در آموزه‌های انبیاء الهی آمده توسط سردمداران بهائیت، تحریف و به نحوی جهت‌دار شده که جامعه اسلامی دچار فروپاشی و انحطاط اخلاقی گردد.

با این وصف هویت‌سازی فرقه‌ای که تشکیلات بهائیت به دنبال آن است توسط سردمداران بهائیت خشت باطل آن گذاشته‌شده و امروزه به بسترهای اجتماعی محتاج می‌باشد. ازاین‌رو تشکیلات بهائیت برای ایجاد بسترهای اجتماعی باهدف هویت‌سازی فرقه‌ای، مکرر در پیام‌های خود طرح جامعه سازی را مطرح کرده است.

با توجه به آنچه نوشته شد یکی از مهم‌ترین ابزارها برای هویت‌سازی فرقه‌ای و جامعه سازی که تشکیلات بهائیت به دنبال آن است، ایجاد هویت مکانی است. هویت مکانی فرقه یعنی محل تجمع اعضا و بستری که منتسب به فرقه در میان عموم شناخته می‌شود. جالب است که بهائیان هیچ هویت مکانی در ایران ندارند چراکه سردمداران آن‌ها همگی در مناطق فلسطین اشغالی و انگلیس زندگی می‌کردند و به این سبب گور آن‌ها نیز در همان مناطق قرار دارد. همچنین هوشیاری عمومی ملت ایران نیز مانع از این شد که درگذر زمان بهائیان بتوانند در ایران هویت مکانی برای خود ایجاد کنند و از آن به‌عنوان ابزاری برای اقدامات ضد ایرانی خود استفاده کنند.(البته با توجه به اینکه بهائیان و سردمداران آن‌ها ایران را به‌عنوان وطن خویش قبول ندارند چنانچه بها سرکرده و خدای این فرقه ضاله با صراحت این مطلب را عنوان کرده تمام اقدامات بهائیان برای ایجاد هویت مکانی فرقه، جز اقدامی خائنانه و غیرقانونی نیست)

اخیراً مهره‌های خارج نشین فرقه ضاله بهائیت که وظیفه شانتاژ خبری علیه ملت ایران را بر عهده‌دارند مبادرت به جوسازی کرده و عنوان نموده‌اند که باید به مهره‌های این فرقه ضاله هویت مکانی اختصاصی داده شود. آنان با مظلوم‌نمایی تصنعی درصدد برآمده‌اند تا گورستانی اختصاصی با هویت فرقه‌ای برای خود داشته باشند که درواقع این‌یکی از  اقدامات آنان برای هویت‌سازی فرقه‌ای می‌باشد.

چرا بهائیان که مدعی تبعیت از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هستند مکرر دم از جامعه سازی و هویت‌سازی فرقه‌ای می‌زنند؟ آیا بهتر نیست عناصر خارج نشین فرقه ضاله بهائیت که برای اجساد دشمنان ملت ایران اشک تمساح می‌ریزند، نعش هم‌مسلکان خود را به حیفا و عکا انتقال دهند و در کنار گور بها و عبدبها دفن کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی