رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه ارديبهشت ۱۵ ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴ ب.ظ

دراویش افراطی و تلاش برای براندازی

رهپویان هدایت: دراویش افراطی برای اینکه بتوانند تحرکات خصمانه خود را به دشمنان دیرینه این مرزوبوم نشان دهند و توجه آنان را به خود جلب کنند، به بهانه مسائل حقوق بشری، انجمن را با عنوان کذایی پاسداشت جهانی حقوق بشر با حداقل امکانات رسانه‌ای در خارج از کشور ایجاد کردند.

 راه‌اندازی این موسسه حقوق بشری همانند سایر انجمن‌های مشابه، مورد تشویق و حمایت‌های صوری سیاستمداران غربی قرار گرفت. روسای این انجمن، طبق دستورات تعیین‌شده تنها حق اظهارنظر مغرضانه در خصوص موضوعات مربوط به‌ نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند.

متصدیان این موسسه صوری، با تلاش‌های شبانه‌روزی سعی می‌کنند جزئی‌ترین و بی‌اهمیت‌ترین مسائل را با بزرگ‌نمایی دروغین و سیاه نمایی غیر مستند، تقدیم اربابانشان می‌کنند. تنها افتخار و انگیزه این دراویش بیچاره همین است که سیاستمداران، گزارش‌های آنان را در مجامع بین‌المللی مطرح می‌کنند و بس.

امروز این انجمن کذایی، با همدستی جریان‌های مخالف و معاند نظام اسلامی در قالب صدور بیانیه، جمع‌آوری امضا و انتشار اخبار هدفمند، شیوه‌های برخورد و اعمال فشارهای حداکثری را به سیاستمداران بیگانه پیشنهاد داده و از آنان عاجزانه تقاضا می‌کنند از طریق مجامع بین‌المللی راهکارهای آنان را اعمال کنند.

 روسای دراویش این انجمن صوری، با کنار گذاشتن تمامی آموزه‌ها و باورهای فرقه نعمت الهیه، فقط آنچه را که منافع و امتیازات شخصی آنان را تأمین می‌کند توجه کرده و تنها اسم دراویش فرقه نعمت الهیه را یدک می‌کشند.

دراویش دست‌اندرکار انجمن پاسداشت، بدون هیچ تقید مذهبی و اعتقادی اسلامی، مدعی هستند که برای تبیین عرفان حقیقی در جهان، به این قبیل فعالیت‌های خرابکارانه مشغول هستند و با تمامی جریان‌های انحرافی همچون بهاییت و منافقین همسو شده و کاملاً در یک نقشه و مسیر یکسان مقابل ملت ایران عمل می‌کنند.

 امروز دراویش بازوی کمکی تمامی گروهک‌های برانداز و سلطنت‌طلبانی هستند که آرزوی سقوط نظام اسلامی را در سردارند. روسای این انجمن از هیچ تلاشی برای پیاده‌سازی اهداف آنان دریغ ندارند و هر چه می‌گذرد دامنه فعالیت‌های همه‌جانبه آنان با یکدیگر بیشتر می‌شود.

مصادیق تحرکات خرابکانه دراویش فرقه نعمت الهیه بارها در مطالب قبلی مطرح شده است. به مرور زمان میزان دشمنی های آنان علیه جامعه مسلمین بیشتر هویدا می شود که رفتار و منش آنان با آنچه که در مکتوبات اقطاب و مشایخ فرقه وجود دارد، هیچ سنخیتی ندارد

دراویش فرقه نعمت الهیه که خود را در زمره مسلمانان واقعی می‌دانند، با انجام این قبیل تحرکات آشکار خصمانه علیه ملت ایران، چه هدف و برنامه‌ای برای آینده خود ترسیم کرده‌اند؟ قربانیان سیاست‌های خرابکارانه آنان چه کسانی خواهند بود؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی