رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، ازهم‌گسیختگی وناکارآمدی دولت‌های غربی برای مدیریت بحران به‌خوبی نمایان شد و چه‌بسا با یک مدیریت صحیح و غیر جانب‌دارانه، جان هزاران نفر انسان از بین نمی‌رفت.

 باگذشت تقریباً نزدیک به دو سال از این بحران جهانی، هنوز هم شاهد سیاست‌های غلط و تبعیض‌آمیز روسای کشورهای غربی هستیم و بسیاری از مسیحیان از ادامه این رویه اشتباه مدیران و روسای دولتی به ستوه آمده و در محاکم قضایی و فضای رسانه، به پیگیری اعتراضاتشان مشغول هستند. در این مجال یک نمونه از سیاست‌های غلط کشورهای غربی را از زبان کشیشان کلیساهای انگلستان تشریح خواهیم کرد:

کشور انگلستان از اولین کشورهایی بود که اعلام کرد با انجام واکسیناسیون عمومی، تمامی مشکلات ناشی از کرونا حل‌وفصل خواهد شد و مردم آزادانه به زندگی خود ادامه خواهند داد. اما بررسی اخبار و گفته‌های کارشناسان انگلستان نشان می‌دهد، نه‌تنها مشکلات ناشی از شیوع کرونا کاهش پیدا نکرده بلکه منظر دیگری از آن در حال رخ دادن است.

به نقل از کشیشان برجسته اسکاتلندی، علی‌رغم اینکه دولت‌ها روزهای سختی را می‌گذرانند اما با اتخاذ تدابیر و سیاست‌های غلط آنان، مردم جامعه هیچ رغبتی به رعایت دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های در نظر گفته‌شده نداشته و سعی می‌کنند به شیوه‌های مختلف حتی غیرقانونی، از این شرایط خود را رها کنند.

در کشور انگلستان، هنوز مسیحیان برای اجرای برنامه‌های کلیسایی، رعایت استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و محدودیت تعداد افراد شرکت‌کننده با شرایطی به‌مراتب سخت‌تر از روزهای گذشته روبرو هستند. در مقابل آن، در کلوپ‌های شبانه هیچ‌گونه محدودیتی کرونایی وجود ندارد و هزاران جوان به‌راحتی در مراسم رقص و پای‌کوبی شرکت می‌کنند. این کیفیت خطرناک اجرای برنامه‌های تفریحی ازنظر سیاست‌های دولت، هیچ مشکلی برای کنترل بحران کرونا ایجاد نخواهد کرد!

 به نقل از یکی از کشیشان انگلیسی، جوانانی که هنوز به مرحله واکسیناسیون عمومی نرسیده‌اند در معرض خطر جدی مرگ حتمی هستند اما بزرگ‌سالانی که واکسیناسیون آنان به اتمام رسیده، برای شرکت در یک مراسم هفتگی کلیسا به‌شدت با موانع و محدودیت‌های جدی مواجه هستند.

 اربابان کلیسا با مشاهده این رویه اشتباه خطاب به مقامات دولتی اعلام کرده‌اند: امروز فقط کلیساها مکان خطرناک محسوب می‌شوند؟ برنامه پرستشی با استفاده از ماسک با تعداد مشخص، همراه بافاصله اجتماعی سلامتی جامعه رو به خطر می‌اندازد؟ اما برگزاری برنامه‌های کلوپ‌های شبانه با آن جمعیت کثیر آزاد از هرگونه محدودیتی کرونایی، هیچ لطمه‌ای به امنیت سلامتی مردم جامعه نخواهد زد؟ این نشان‌دهنده سیاست‌های تبعیض‌آمیز و مغرضانه دولت نسبت به کلیسا است.

در سایت خبری کریستین تودی آمده است، بسیاری از کشیشان مسیحی ضمن اعتراض به رویه دولت در مواجه با کرونا می‌گویند: شاید دولت انگلستان از روسای کلیسا توقع دارد برنامه‌های کلیسایی را در قالب کلوپ شبانه برگزار کند و کشیشان با در دست گرفتن گیتار برقی و سایر آلات موسیقی، برنامه‌های هفتگی کلیسا را برگزار کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی