رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مهر ۷ ۱۴۰۰، ۰۹:۴۶ ق.ظ

اربعین حسینی تجلی حقوق بشر حقیقی

رهپویان هدایت: راهپیمایی باشکوه و جهانی اربعین حسینی با حضور 16 میلیون زائران شیفته خاندان عصمت و طهارت در کمال امنیت و آسایش به نحو مطلوب برگزار شد و بار دیگر عظمت و آزادگی سید و سالار شهیدان برای تمام بشریت، نورافشانی کرد. این تجمع باعظمت یک نقشه و راهنمای کامل و وسیعی است برای رسیدن بشریت به قله‌های رفیع انسانیت و صلح پایدار که هرساله خیلی عظیمی از مردم آزاده جهان فارغ از دین و مذهب، خود را به این حماسه بی‌نظیر می‌رسانند.

 مراسم اربعین حسینی به معنای واقعی، تجلی ماهیت واقعی و حقیقی حقوق بشر است. فلسفه تدوین حقوق بشر به‌عنوان آخرین علاج و چاره برای رهایی از ظلم و ستم از سوی ایادی استکبار و ظالمین به بشریت تحمیل‌شده است که هرچه می‌گذرد، نا کارآمدی و معضلات آن گریبانگیر بشریت شده است. اما هرساله، میلیون ها انسان آزاده اعم از مسلمان و غیر مسلمان، معنای حقیقی عدالت و صلح واقعی را با روح و قلب شان لمس می کنند.

 راهپیمایی بی بدیل اربعین حسینی، ارزش های فردی و تساوی حقوق و زن و مرد را برخلاف قوانین ابداعی حقوق بشری به تمام بشریت تبیین نموده و آزادی و عدالت واقعی را برای زندگی سعادتمند انسان‌ها ترسیم کرد.

 حقوق بشری که با سرمایه‌های ملت‌های جهان، 80 سال از عمر خود را گذرانده، هنوز نتوانسته کارنامه‌ای از آرمان‌های دیکته شده در قوانین بین‌المللی را به جهانیان نشان بدهد. اما حماسه باشکوه اربعین حسینی، نابودکننده هرگونه تبعیض، نابرابری و بردگی است. مقاصد عالیه موردتوجه حقوق بشر مانند حسن تفاهم مشترک، تعهد، اخلاق و انسانیت، که امروز بشریت را از رسیدن به آن ناامید کرده است برای زائران حسینی یک امر رایج و بدیهی محسوب می‌شود که ما را از بیان آن بی‌نیاز کرده است.

 برگزاری هرساله مراسم اربعین حسینی، عقلانیت و انسانیت بشریت را به‌قدری ارتقا می‌دهد درست در نقطه مقابل آن، قوانین حقوق بشری ماهیت خصمانه خود را هویدا می کنند. اربعین حسینی همان حقوق بشری است که بر اساس فطرت و عقلانیت انسانی بناشده و کمال انسانیت و پیشرفت حقیقی را برای جهانیان اجرا خواهد کرد.

 اگر بخواهیم مصداق واقعی ازآنچه در قوانین حقوق بشری مانند آزادی در همه ابعاد مطرح‌شده آن مانند مذهب، حق کار و سایر حقوقی که در قوانین حقوق بشری ذکرشده است را به بشریت نشان بدهیم، در راهپیمایی جهانی اربعین حسینی می‌توان آن را به‌وضوح مشاهده کرد.

 مراسم اربعین حسینی به معنای واقعی، تجلی ماهیت واقعی و حقیقی حقوق بشر است. فلسفه تدوین حقوق بشر به‌عنوان آخرین علاج و چاره برای رهایی از ظلم و ستم از سوی ایادی استکبار و ظالمین به بشریت تحمیل‌شده است که هرچه می‌گذرد، نا کارآمدی و معضلات آن گریبانگیر بشریت شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی