رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدات: فرقه ها برای تسلط بر افکار و روحیات اعضاء از ابزارهایی استفاده می کنند که موسیقی یکی از مصادیق بارز آن است. اگرچه این رویه در میان گروه های شیطان پرستی بیش از سایر نحله ها مشاهده می شود اما فرقه های تشکیلاتی مانند بهائیت از این مسئله به نوعی دیگر استفاده می کنند.

در بررسی نحوه استفاده فرقه ها از ابزار موسیقی قابل توجه است که طیف حامی موسیقی های شیطان پرستی افرادی هستند که از شان اجتماعی، اخلاقی و علمی بهره ای ندارند و نظر اکثریت جامعه مطرود می باشند. با این وصف، مخاطب موسیقی های شیطان پرستی فاقد جایگاه و جامعه هدف گسترده ای می باشند که این امر موجب می شود موسیقی های این نحله محدود در میان طیفی سطحی نگر محصور گردد.

ماهاتما گاندی در این خصوص می نویسد:" برای اینکه با موسیقی غربی آشنا شوم ، فکر کردم ویولن یاد بگیرم...روزی با خودم گفتم مرد حسابی، چطور رقص و موسیقی می تواند تو را جنتلمن سازد؟ تو که شاگرد مدرسه ای باید درس بخوانی بایستی کاری کنی که شایسته وکالت در دادگاه باشی و خدمتگزار مردم بشوی،  اگر از حیث اخلاق  مرد شایسته ای بشوی مردی. و در غیر این صورت ، به دنبال خواهشها برو...شخصاً نزد معلم موسیقی رفتم و پس از ذکر دلایل خویش خواهش کردم ویولن را به هر قیمت که می شود برایم بفروشد. اتفاقاً پس از ذکر دلایل خود، معلم موسیقی از اینکه به حقیقت پی برده و درک کرده ام راه غلط می روم ، شاد شد و مرا به ادامه تحصیل و تغییر برنامه زندگی تشویق کرد و به نظرم این حماقت و نادانی سه چهار ماهی به طول انجامیده بود. (کتاب سرگذشت ماهاتما گاندی به قلم خود او ، ترجمه مسعود برزین 1335)

امروزه مهره های فرقه ضاله بهائیت در صدد هستند تا از ابزار موسیقی استفاده کنند و ذهن اطفال را با رویکرد فرقه ای خود همراه کنند. از آنجا که بهائیان برخلاف شیطان پرستان قصد دارند تا جامعه هدف خود را گسترش دهند، می کوشند تا جنبه هایی از موسیقی مانند سطحی انگاری و لودگی را کتمان کنند و از این رو با کسوتی روشنفکر مآبانه بساط مطربی خود را علم می کنند.

در حقیقت هدف بهائیان از رخنه در کلاس های آموزش موسیقی کودکان و افراط در آن را می توان چنین احصا کرد:

1- تسلط بر قوای فکری، ذهنی و روحی اطفال که در نتیجه آن آمادگی پذیرش باورهای فرقه را پیدا کنند.

2- افراط در موسیقی برای کودکان موجب می شود تا آن ها در عرصه های علمی و عقلی رشد کاملی نیابند و در مجموع افراد عمیقی از حیث ادراکی بار نیایند.

3- مهره های بهائی از ابزار آموزش موسیقی استفاده می کنند تا با کودکان و والدین آن ها مانوس شوند و از این ارتباط هدفمند در راستای اهداف فرقه ای خود استفاده می کنند.(در پیام های تشکیلاتی بهائیان به این نوع ارتباط تاکید شده است)

4- مهره های بهائی با ایجاد ارتباط استاد و شاگردی با کودکان در صدد سمپات سازی برای تشکیلات می باشند. آن ها می خواهند اگر فردی به عضویت فرقه نیز در نیامد در مقام یک حامی و سمپات در جامعه عمل نماید.

5- تشکیلات بهائیت مخالف اخلاق و ارزش های ایرانی است و از این رو با ابزار موسیقی و استفاده هدفمند از آن در صدد است تا ارزش ها را وارونه سازی نماید. در این رویکرد کودکان پس از آموزش موسیقی می آمزند که باید نسبت به لودگی و عیاشی بی تفاوت باشند و به دنبال مفاهیم عمیق علمی نباشند.

امروزه مهره های بهائی با راه اندازی کلاس های موسیقی برای اطفال و همچنین پیج های آموزش رقص تنها اهداف فرقه ای خود را دنبال می کنند و از این رو باید مانع از این اقدام آنان گردید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی