رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آبان ۲۲ ۱۴۰۰، ۰۳:۴۲ ب.ظ

صلح طلبی به سبک اونجلیست‌ها

رهپویان هدایت: مبلغان مسیحیت صهیونیستی نوشته های کتاب مقدس و عهدین را به گونه ای تفسیر می کنند که مسئله جنگ طلبی در انباشتی از عباراتی مانند محبت و امثال آن کتمان شود. حقیقت این است که شعار محبت توسط مبلغان مسیحیت صهیونیستی تنها با هدف خلع سلاح طرف مقابل انجام می شود و این حربه ای است که به واسطه آن جنگ طلبی و خشونت نهادینه شده در این فرقه توجیه شود.

اگر بخواهیم زمینه های جنگ و خشونت را به اجمال بررسی کنیم همین بس که گوستاو لوبون، مستشرق مسیحی، درباره اعمال وحشتناک سپاه صلیب چنین می گوید:

«درگذرها و میدان های بیت المقدس، از سرها و دست ها و پاها، تل هایی تشکیل یافته، از روی آنها عبور می کردند. مجروحان را در آتش می سوزانیدند. ده هزار نفوسی که به "مسجد" پناه برده بودند، تمام آنها را طعمه شمشیر قرار دادند. در هیکل سلیمان (معبد قدیم)، خون به قدری جاری بود که لاشه های مقتولین، در آن غوطه ور بودند. اعضای جدا شده مثل دست و پا و غیره و نیز بدن های بدون اعضا آن قدر جمع شده و روی هم ریخته بودند که هیچ نمی شد آنها را از هم تمیز داد. حتی سپاهیانی که مباشر چنین قتل عامی بودند، از بخار خون زیاد، فوق العاده در زحمت بودند.»( زین العابدین قربانى، اسلام و حقوق بشر، چ پنجم، تهران، دفتر نشر و فرهنگ اسلامى، 1375، ص 410، به نقل از: آلبر ماله، تاریخ عمومى.)

برنامه‌های عامه پسند تلویزیونی کشیشان پروتستان در آمریکا که حدود 60 میلیون بیننده دارند، پیوسته می کوشند مردم را متقاعد سازند که به جای صلح باید در پی جنگ باشند. آن ها با نقل عبارت‌هایی از انجیل سعی می کنند تا ثابت کنند که ما در دوره آخرالزمان هستیم و چنین باور دارند که همزمان با بازگشت مسیح که در فلسطین اتفاق می افتد، یهود باید بر آن سلطه داشته باشند.

این رویکرد در شبکه های مسیحیت صهیونیستی فارسی زبان نیز وجود دارد تا آنجا که نفرت پراکنی علیه اسلام و ایران یکی از محورهای اقدامات آنان می باشد. مبلغان مسیحیت صهیونیستی فارسی زبان در مقوله جنگ طلبی و دشمنی با ایران تا آنجا پیش رفته اند که برخی از آن ها در نشست های گروهک منافقین شرکت می کنند و با این خائنین به کشور هم سفره می شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی