رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آبان ۲۹ ۱۴۰۰، ۰۳:۳۳ ب.ظ

خانواده بهائی الگویی مبتذل و حرمت‌شکن

 

رهپویان هدایت: تمام فرقه‌های تشکیلاتی بر پایه مجموعه‌ای از مبانی عمل می‌کنند که این مبانی نیز با توجه به جامعه هدف فرقه پی‌ریزی می‌شود. برای نمونه، فرقه تشکیلاتی بهائیت محورهایی چون دین، جامعه و خانواده را به‌عنوان جامعه هدف برگزیده و بر این اساس نیز مبانی خود را طراحی کرده است.

در این فرقه ضاله مهره‌ها به‌عنوان ابزار پیاده‌سازی مبانی تشکیلات عمل می‌کنند و به این سبب باید سنخیتی بین آنان با عموم اجتماع ایجاد گردد. تشکیلات بهائیت برای ایجاد سنخیت بین مهره‌های خود با عموم اجتماع، به ازدواج‌های فرقه‌ای روی آورده و از آن اهدافی را دنبال می‌کند که ازاین‌قرار است:

1-اعتمادسازی: مهره‌های فرقه ضاله بهائیت در پوشش خانواده می‌توانند اعتماد افراد را جلب کنند چراکه افراد می‌پندارند خانواده موجب پایبندی به برخی اصول اخلاقی است درحالی‌که حقیقت این است بهائیان، عفاف و عصمت را از اساس انکار می‌کنند. با نگاهی اجمالی به صفحات این طیف در فضای مجازی و تصاویر مهمانی‌های مختلطی که از مهمانی‌های فرقه‌ای‌شان منتشر می‌کنند این مسئله به‌راحتی قابل‌درک است.

2-ایجاد جسارت برای شکستن حریم‌های اخلاقی: بهائیان همواره در شکستن حرمت‌های اخلاقی و ارزش‌ها اجتماعی پیشگام بوده‌اند و درواقع آن‌ها می‌کوشند تا افراد نسبت به عدم پایبندی به منزلت‌های رایج اخلاقی جسور گردند. در به‌ظاهر خانواده‌های بهائی، زنان، با شرکت در مهمانی‌های مختلط و انتشار تصاویر خود با پوشش‌های مبتذل، قصد شکستن حریم‌های اخلاق عرفی رادارند و می‌کوشند تا افراد را نسبت به عدم رعایت این امور تشویق کنند. (مهره بهائی سعی دارد تا به‌عنوان الگویی مبتذل و ساختارشکن برای خانواده‌ها عمل کند.)

3-جامعه سازی فرقه‌ای: بهائیان قصد دارند تا درون خانواده‌های مسلمان رخنه کنند و ازاین‌رو خود نیز به کسوت خانواده درآمده‌اند. درواقع، نفوذ در بین خانواده‌ها و تغییر سبک زندگی آن‌ها طبق میل تشکیلات، مهم‌ترین هدف مهره‌های این فرقه ضاله می‌باشد که نام این فرایند را در سطح کلان، جامعه سازی گذاشته‌اند.

نکته قابل‌توجه اینجاست که مبحث ازدواج در بهائیت از اساس کاری تشکیلاتی است که فرد برای توسعه فعالیت‌های فرقه‌ای به آن محتاج می‌باشد. مهره بهائی اگر بخواهد با فردی غیر فرقه‌ای ازدواج کند باید از وی تعهد بگیرد که مانع از اقدامات تشکیلاتی او نشود. در بخشی از پیام 7 اکتبر 1971تشکیلات بهائیت آمده: و نیز درصورتی‌که بهائی با غیربهائی ازدواج نماید اجراء عقد به موجب دیانت طرف غیربهائی جائز می‌باشد به شرطی که تقیه یا انکار عقیده ننماید و مخالف اصول امری تعهدی نسپارد.

مقصود از مخالفت با اصول امری در متن فوق، عدم ممانعت از اقدامات فرقه‌ای مهره بهائی است که قصد دارد در پوشش خانواده اقدامات فرقه ای خود را پیش ببرند. با این وصف، نباید به تجمع چندمهره بهائی گردهم که با دستور تشکیلات فعالیت می‌کنند اطلاق خانواده کرد چراکه آن‌ها درصدد از میان بردن این مفهوم متعالی هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی