رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: جنگ روسیه و اوکراین در حقیقت تقابل دو کشور با نوعی از اعتقادات دینی است که به لحاظ  جمعیت بیشترین پیروان را در دنیا دارد. اگر نیک بنگریم با نوعی جنگ مسیحی با مسیحی مواجه می شویم و یا تخصصی تر و جزئی تر بنگریم به نوعی جنگ مسیحی با مسیحیت صهیونیستی برخورد می کنیم.

روسیه به عنوان یک کشور مسیحی از فرقه ارتدوکس و از سویی اوکراین نیز به عنوان یک کشور مسیحی که البته با مسیحیان صهیونیست رابطه بسیار نزدیکی دارد.

حال چندی به عقب برگردیم: مسیحیت در جنگ افروزی و به آتش کشیدن کشورها ید طولایی دارد! جنگ های صلیبی که فرصت پرداخت به آن مقاله ای مفصل می طلبد و درباره آن سخن گفته شده است. همچنین مسیحیان در تمامی جنگ های رخ داده شده 200 سال اخیر نقش بارز و مهمی داشته اند. مهمترین نماد آن در جنگ های جهانی اول و دوم است که ده ها میلیون نفر کشته و زخمی شدند!

 فقط برای اینکه به عمق فاجعه بوجود آمده توسط جنگ های مسیحیان پی ببریم به یک نمونه اشاره می کنیم؛ یک فرد مسیحی به نام ترومن رئیس جمهور امریکا دستور بمباران اتمی دو شهر ژاپن را می دهد! و خلبانان مسیحی هواپیماهای امریکایی نیز با دو بمب اتمی در ژاپن صدها هزار را کشته و مجروح به جای می گذارند و دو شهر را با خاک یکسان می کنند!

بعد از آن نیز می توان تمام لشکرکشی ها به منطقه غرب آسیا، ویتنام، کامبوج، سومالی، یمن و ... را مشاهده کرد که طراح اصلی آن مسیحیان و مخصوصا مسیحیان صهیونیست در کنار صهیونیست های یهودی بوده اند.

اما در این جنگ اخیر و تقابل روسیه و اوکراین نکته ای مهم وجود دارد. مسیحیان همواره از صلح و دعا برای همگان در سراسر دنیا سخن گفته‌اند! آنان به دروغ مدعی شده‌اند که ما فقر و سیاهی و ظلم و ... را برای هیچ کجای دنیا نمی‌خواهیم و برای همگان دعا می‌کنیم.

 

حال می‌توان معنی همگان و همه دنیا را فهمید! مسیحیان در حمایت از اوکراین برنامه های دعای دست جمعی برگزار می کنند! شوراهای مختلف مسیحی بیانیه می دهند که ما برای اوکراین دعا می کنیم! واتیکان پیام دعا می دهد و...

آیا دنیا اوکراین است!؟ آیا دنیا عراق و افغانستان نداشت! یمن مظلوم در این دنیا نیست! سومالی، کامبوج، سوریه، ویتنام، میانمار، ایران در زمان جنگ تحمیلی و.... در این دنیا وجود نداشتند که برایشان دعا کنید!؟؟

این نگاه جریان مسیحیت صهیونیستی بار دیگر وابستگی آن را به صهیونیسم جهانی نشان داد و مهر تاییدی شد که محبت و صلح طلبی که مدام از سوی این جریان در رسانه‌های دنیا مخابره می‌شود ادعایی گزاف و پوچ است.

مسیحیان صهیونیست نشان دادند که هر لب دعا کننده ای مقدس نیست...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی