رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه فروردين ۳ ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰ ق.ظ

منجی سازی فرق تصوف بر پایه جعلیات و انحرافات

رهپویان هدایت: فرقه‌های صوفیه در خصوص موضوع مهدویت، یک خوانش ابداعی و جعلی ارائه می‌کنند که همسو با آموزه‌های انحرافی و در مسیر تأمین منافع مالی و غیرمالی‌شان باشد.

فرق تصوف بر اساس باورهایی که نسبت به صلح کل دارند، به‌ناچار بایستی در مورد مسئله اظهارنظر کنند. روسای صوفیه بر اساس باورهایشان شخصی را به‌عنوان منجی معرفی می‌کنند که به هر قیمتی در برابر زورگویان عالم سر تعظیم خم کند و یا در مقابل پذیرش معاهدات ننگین آن‌ها، به‌راحتی صلح و سازش نماید.

اما تناقض گفتارهای جعلی آنان با آیه 29 سوره مبارکه فتح به‌خوبی نمایان می‌شود: محمد (صلی‌الله علیه و اله)، فرستاده خداست و کسانی که با او هستند بر کافران سرسخت و در میان خودشان با یکدیگر مهربان‌اند، همواره آنان را در رکوع و سجود می‌بینی که پیوسته فضل و خشنودی خدا را می‌طلبند؛ نشانه آنان در چهره‌شان از اثر سجود پیداست، این است توصیف آنان در تورات، و اما توصیفشان در انجیل این است که وجودشان چون زراعتی است که جوانه‌های خود را رویانده پس تقویتش کرده تا ستبر و ضخیم شده، و درنتیجه بر ساقه‌هایش [محکم و استوار] ایستاده است، به‌طوری‌که دهقانان را [از رشد و انبوهی خود] به تعجب می‌آورد تا خدا به‌وسیله [انبوهی و نیرومندی] مؤمنان، کافران را به خشم آورد. خدا به کسانی از آنان که ایمان آورده و کاره‌ای شایسته انجام داده‌اند، آمرزش و پاداشی بزرگ وعده داده است.

خداوند بر اساس این آیه نورانی، به توصیف پیامبر (صلی‌الله علیه و اله) ویاران صدیق ایشان پرداخته و اوصاف ظاهر و باطن و عواطف و افکار و اعمال آن‌ها را طی پنج صفت چنین بیان می‌کند: و کسانی که با او هستند در برابر کفار سرسخت و شدیدند» و در دومین وصف می‌گوید: «و در میان خود مهربان‌اند» در حقیقت عواطف آن‌ها در این «مهر» و «قهر» خلاصه می‌شود، اما نه جمع میان این دو در وجود آن‌ها تضادی دارد، و نه قهر آن‌ها در برابر دشمن و مهر آن‌ها در برابر دوست سبب می‌شود که از جاده حق و عدالت قدمی بیرون نهند. حال کدام‌یک از این صفات و ویژگی‌ها در سلوک رفتاری و اخلاقی عناصر و اقطاب فرق تصوف دیده‌شده است؟؟

این حقایق روشن هرگز از سوی روسای فرق تصوف برای مریدان جاهل و بیچاره بیان نمی‌شود و آنان بر اساس شناختی که از قطب معلوم‌الحال فرقه دارند بایستی صفات و ویژگی منجی آخرالزمان را دریابند و بر اساس آموزه‌های جعلی فرقه، یک چهره ابداعی از امام زمان (عج) برای خودشان ترسیم کنند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۰۳
انجمن رهپویان هدایت

نقد تصوف

نقد دراویش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی