رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه فروردين ۲۱ ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹ ب.ظ

آموزش هدفمند یا شست و شوی مغزی در فرقه ضاله بهائیت

رهپویان هدایت: دستور به جزم اندیشی و به عبارت دقیق تر ایزوله کردن ذهن افراد، کاری است که سردمداران فرقه ها به دنبال آن هستند. در فرقه ضاله بهائیت این اقدام در پوشش آموزش انجام می شود  و در حقیقت مهره های بهائی با تعویض نام شست و شوی مغزی به آموزش در صدد کنترل ذهن اعضاء می باشند.

مهمترین مسئله ای که در آموزش و تربیت صحیح مورد توجه قرار دارد، مطالعه تطبیقی و غیرجهت دار است که سردمداران بهائیت از آن نهی کرده اند. عبدبها، دومین سرکرده بهائیت در خصوص محتوای آموزشی قائل به انحصار منابع مطالعاتی به نوشته های سرکردگان فرقه می باشد و از این نیز پا را فراتر گذاشته و اعلام کرده که تمام موسسات علمی جهان(بجز موسسات صهیونستی) باید به یک شکل مورد تایید این فرقه ضاله مبدل شوند.

عبدبها در این خصوص می نویسد «از الزم امور تا جمیع بشر تربیت واحده گردند یعنی تعلیم و تربیت در جمیع مدارس عالم باید یکسان باشد.( خطابات، ج ۲، ص ۱۴۸.) جالب است سردمداران فرقه هایی چون بهائیت در چنان وهم و خیالی گرفتار هستند که می پندارند مهره های شان می توانند مدارس تمام عالم را زیر سلطه جزم اندیشانه خود درآورند و اجازه ندهند اندیشه ای آزاد در آموزش علمی حاکم باشد.

به دیگر سخن فرقه ها به دنبال کنترل ذهن مخاطب و همچنین بستن ابواب اندیشه بر وی هستند تا فرد، تابع محض دستورات تشکیلات باشد. این درحالی است که در آموزه انبیاء رویه فرقه های بشری کاملا رد شده چنانچه الله متعال در قرآن کریم می فرماید: الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ ۚ أُولَٰئِکَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ ۖ وَأُولَٰئِکَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ. آن بندگانی که سخن بشنوند و به نیکوتر آن عمل کنند، آنان هستند که خدا آنها را (به لطف خاص خود) هدایت فرموده و هم آنان به حقیقت خردمندان عالمند.( آیه 18 سوره زمر)

باب، زمینه سازی پیدایش فرقه ضاله بهائیت که مهره های این جریان از وی به عنوان رب اعلی(مربی بزرگ) یاد می کنند در یکی از ابواب کتاب بیان می نویسد: پیروان بیان باید به جز کتاب بیان، از قرائت سایر کتب خودداری کنند و تمام کتاب‌ها را محو نمایند.

این رویه به نوعی دیگر در فرذقه ضاله بهائیت نیز ادامه یافت چنانچه بها، خدای خودخوانده بهائیان  در نوشته های خود عنوان کرده جهت اتحاد عالم انسانی لازم است که جمیع بشر یک تربیت [به شیوه بهائیت] شوند. ( پیام ملکوت، ص ۲۲۲)

امروزه نیز تشکیلات جاسوسی بیت العدل از این رویه غیرمنطقی استفاده می نماید و باب پرسش و نقد را بر اعضاء می بندد. در حقیقت بیت العدل با اعلام اینکه اعضاء آن معصوم و مصون از خطا می باشند، از مهره های فرقه می خواهد تا بدون هیچ معطلی در صدد انجام دستورات تشکیلات باشند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۱
انجمن رهپویان هدایت

بهائیت

فرقه ضاله بهائیت

نقد بهائیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی