رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه فروردين ۲۴ ۱۴۰۱، ۰۲:۲۳ ب.ظ

ماهیت حقوق بشر صهیونیستی

رهپویان هدایت: عملکرد مغرضانه سازمان‌های به‌ظاهر حقوق بشری وابسته به جریان تبشیر فارسی‌زبان، مصداق یک نقض آشکار قوانین حقوق بشری است. تشکیلات خانگی که اسم سازمان رو با خود حمل می‌کنند امروز فقط بر نقض تراشی موهوم از نظام ج.ا.ا تمرکز کرده‌اند.

 تشکیلات حقوق بشری وابسته به جریان تبشیر فارسی‌زبان با دریافت بودجه‌های اندک، سعی می‌کنند اهمیت و جایگاه خود را در فضای رسانه بالا ببرند تا بتوانند منافع مادی و تشکیلاتی خود را از اردوگاه صلیبی بیشتر دریافت کنند.

اگر ماهیت مبنایی این تشکیلات حقوق بشری برای کرامت انسانی و رفع تبعیض در کره زمین است پس چرا در یک گرداب تبعیض و بی‌عدالتی فرورفته‌اند. به‌عنوان نمونه‌سازمانی که خود را حامی فعالان تبشیری فارسی‌زبان مطرح می‌کند چرا باگذشت دو سال، به وضعیت مهاجرین ایرانی در ترکیه توجه نمی‌کند.

مهاجرینی که بنا بر اعتراف و التماس هم‌کیشانشان، در بدترین شرایط بهداشتی، درمانی به سر می‌برند نگران‌کننده نخواهد بود اما فعالان تبشیری که تحت حمایت قانونی به زندگی روزمره خود ادامه می‌دهند خواب و قرار را از آنان برده است و در رسانه‌هایشان دائماً به دروغ‌گویی‌های مکرر مشغول شده‌اند.

 تشکیلات به‌ظاهر سازمانی حقوق بشری که تحت فرمان اردوگاه صلیبی حرکت می‌کنند، اجازه اظهارنظر در مورد نقض فاحش حقوق بشر در کشورهای غربی را ندارند. مدعیان صلح و کرامت انسانی فقط اظهارات بی‌مایه‌شان را خطاب به‌نظام ج.ا.ا قرار داده و مسئولان و مجامع بین‌المللی با تشویق‌ها و حمایت‌های پوشالی، آنان را برای ادامه هرچه بیشتر فقط در این مسیر ترغیب می‌کنند.

اخیراً درکشور دانمارک یک پناهنده زن ایرانی به همراه دو فرزندش در مقابل چشمان همسرش، مورد خشونت و رفتارهای غیرانسانی قرار می‌گیرد. این جنایت آشکار مصداق بارز نقض ماده 5 اعلامیه جهانی حقوق بشر و ماده 7 میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی است و هیچ واکنشی از آنان مشاهده نشد.

سکوت مغرضانه و تبعیض‌آمیز این تشکیلات حقوق بشری زمانی شکسته می‌شود که بخواهند یک جاسوس انگلیسی را به‌عنوان یک مظلوم و بی‌پناه جلوه دهند. در اینجا با کتمان حقایق، تمامی قوانین حقوق بشری را با استدلال‌های خنک و غیرمنطقی به یکدیگر می‌دوزند تا رضایت اربابان خود را جلب کنند.

این مسیر ذلت باری که مدعیان حقوق بشری در فضای رسانه به راه انداخته‌اند به‌زودی به بن‌بست خواهد رسید و جز سرافکندگی و خفت در انظار عمومی، چیز دیگری برایشان حاصل نخواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی