رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

رهپویان هدایت: مبلغان مسیحی مخصوصا در فرقه منحرف پروتستان دشمن اصلی خود را اسلام می دانند و برای تخریب دین مبین اسلام هر نوع دروغ بافی و سیاه نمایی را در عین بی اخلاقی منتشر می کنند.

یکی از این نمونه ها ادعای رعایت حقوق حیوانات در مسیحیت و ظلم و سختگیری به حیوان در اسلام است! ادعایی که بخاطر نوع نگاه علمی و دقیق اسلام به حیواناتی چون سگ و خوک صورت گرفته و از فهم بی سوادان مسیحیت تبشیری بدور است.

به همین جهت آنان خود را حامی حیوانات می دانند و اسلام و مسلمانان را مخالف حقوق حیوانات و نامهربان با حیوانات. اما اصل جریان چیست و آیا واقعا مسیحیان نگران حیواناتند یا به دنبال تخریب و سیاه نمایی و مشغول سازی ذهن مخاطبان؟

به این نمونه که تصویر آن آمده است دقت نمائید؛ در امریکا با تعبیه یک حفره بر روی بدن گاوها، شیر گاو را افزایش می دهند! این یک نمونه از رفتار مسیحیان با حیوانات است که بر اساس اصالت منفعت صورت می گیرد و اخلاق در آن معنا ندارد!

کتاب مقدس مسیحیان نیز حاوی مطالب تامل برانگیزی در این زمینه است. در بخش هایی از کتاب مقدس آمده است: حال برو و مردم عمالیق را قتل عام کن. بر آنها رحم نکن، بلکه زن و مرد و طفل شیرخواره، گاو و گوسفند، شتر و الاغ، همه را نابود کن!

در این سخن، خداوند مسیحیان نه تنها دستور کشتار طفل شیرخواره را داده است؛ بلکه دستور نابودی تمامی حیوانات را نیز می دهداول سموییل، 3:15

در جایی دیگر  کتاب مقدس می گوید: از شهرهای این امت هایی که یهوه خدایت تو را به ملکیت می دهد هیچ ذی نفس را زنده مگذار بلکه ایشان را  چنانکه یهوه خدایت تو را فرموده بالکل هلاک ساز. تثنیه۱۷.۲۰:۱۶.

یا در سفر خروج باب 21 آمده است؛ اگر گاوی به زن و مردی حمله کرده و آن را بکشد، باید آن گاو  را سنگسار کرد!!! کجای این احکام علمی، حقوق و دقیق است؟!

حال بیایید و نگاه اسلام و قرآن کریم را نسبت به رعایت حقوق حیوانات مشاهده کنید. لازم به ذکر است که آنچه می آید برگی از دفتر قطور رعایت حقوق حیوانات در اسلام است. از منظر قرآن( با استناد به مضمون سوره نساء-آیه صدو نوزده) هر گونه شکافتن یا سوراخ کردن یا قطع کردن اعضای بدن حیوانات، مذموم و فعلی شیطان گرایانه  است و به شدت مورد نهی قرار گرفته است، برخلاف روشی که امروزه در میان مسیحیان امریکایی صورت می پذیرد.

در قرآن و روایات حتی  برای ساعات کاری حیوانات قوانینی آمده است! حیوانات نباید از حد خاصی بیشتر کار کنند تا مبادا باعث اذیت حیوان شود. یا در روایات اسلامی تاکید ویژه ای به عدم استفاده از چاقوی کند به هنگام ذبح حیوانات شده است تا درد و رنج حیوان کم شود.

از آن بالاتر اسلام به منظور رعایت حقوق حیوانات، دستور می دهد تا برخی از مهمترین واجبات دینی کنار گذاشته شود! بعنوان مثال در شرایطی که آب به اندازه کافی نباشد بین وضو گرفتن برای نماز که واجب است و آب دادن به حیوان تشنه، لزوما سیراب کردن حیوان تشنه ترجیح داده شده و توصیه شده بجای آب برای وضو، تیمم کنند و یا حتی امر شده برای نجات جان یک حیوان در حال غرق شدن، اشکال ندارد فردِ روزه دار تمام سر خود را داخل آب کند و روزه خود را بشکند تا از خفه شدن حیوان جلوگیری شود.

بفرموده حضرت علی علیه السلام: مبادا شب هنگام به آغل حیوانات بروید چرا که موقع استراحت حیوانات است. جالب اینکه اسلام حتی برای حیوانات مرده نیز حقوقی قائل است و توصیه شده که حیوانات پس از ذبح تا زمانیکه بدنشان گرم است نباید پوست آنها را جدا کنید.

این توجهات حقوقی اسلام را در کمتر نظام فلسفی و حقوقی می بینیم تا برسد به کتاب پر تحریف مسیحیت و آموزه های بی مبنای پروتستان ها.

 آنان با بی اخلاقی و تکرار مداوم دروغ سعی می کنند کمتر به ضعف ها و مطالب ضد عقل بی شمار در آئین مسیحیت توجه شود و به دروغ دین اسلام را در ذهن مخاطب به شکلی که می خواهند بازسازی کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۱۹
انجمن رهپویان هدایت

اسلام

مسیحیت

نقد مسیحیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی