رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: فرقه نعمت الهیه گنابادیه برای حفظ و پوشش تظاهر اسلامی خود، همواره خود را به‌دروغ پایبند روحانیت و بیت مراجع عظام تقلید مطرح می‌کند و در مکتوباتشان درباره اطاعت‌پذیری از علما و مراجع عظام تقلید به‌کرات قلم‌فرسایی کرده‌اند. در حالی که شواهد تاریخی معتبر نشان می‌دهد که نه‌تنها مقبولیت نداشتند بلکه به‌صراحت از آنان بیزار بودند.

از میان اقطاب و مشایخ فرقه نعمت الهیه، حسین تابنده ملقب به رضا علیشاه، نشست‌ و برخاست‌های ظاهری و بعضاً دروغین خود را با علما و مراجع عظام وقت را در مکتوباتش برجسته‌سازی کرده است. امروز این مطالب، مستمسکی شده برای مریدان به‌ظاهر باسواد و تحصیل‌کرده فرقه تا بتوانند از این طریق عموم جامعه را فریب دهند.

لذا قصد داریم نمونه کوچکی از این قبیل مطالب را به‌ اختصار شرح دهیم تا حقایق پشت پرده این فرقه صوفیه همچنان روشن بماند.

حسین تابنده در کتاب خاطرات حج خود نوشته است: صبح روز شنبه برای ملاقات آیت‌الله‌العظمی سید محمود شاهرودی که از مراجع عظام تقلید می‌باشند رفتیم، بدوا خود را معرفی نموده و ایشان اظهار داشتند که ما از ملاقات برادران دینی خیلی خوشوقت می‌شویم و اظهار محبت نمودند. چند نفر از طلاب و زوار هم آنا بودند و چند استفتاء از ایشان شده بود ویکی از آنها موردبحث بود. بنده نیز نظریه خود را در آن باب اظهار داشتم و ایشان آن را بهتر از نظریه‌های دیگران دانستند. سپس خداحافظی نموده و بیرون آمدیم.

اما مستندات تاریخی و مؤیداتی که شاگردان آیت‌الله‌العظمی شاهرودی بیان کرده‌اند، دال بر این است که آن مرجع عالی‌قدر اصلاً اجازه این دیدار را به حسین تابنده ندادند. مرحوم شیخ محمد مدنی از شاگردان مورد اعتماد آیت‌الله‌العظمی شاهرودی در حوزه علمیه نجف اشرف، نظر صریح ایشان در مورد دراویش نعمت الهیه گنابادیه را این‌گونه بیان کردند: یک‌بار در سفر حج، همراه حاج حسن آقا مرتضایی، به حضور آیت‌الله‌العظمی سید محمود شاهرودی مشرف شدیم. ایشان خطاب به آیت‌الله گفت: ما در گناباد، با صوفی‌ها محشور و فامیل هستیم؛ تکلیف ما در قبال آنها چیست؟ آیت‌الله شاهرودی فرمودند: مرشد آنها نجس است و هرکسی هم که هم‌عقیده او باشد، نجس است، از آنها دوری‌کنید.

یک‌بار هم در زلزله سال 1347، مرحوم آیت‌الله حاج سید محمد شاهرودی، فرزند آیت‌الله‌العظمی حاج سید محمود شاهرودی، برای سرکشی از مناطق زلزله‌زده و رساندن پیام پدر بزرگوارشان برای زلزله‌زده‌ها، به منطقه آمدند. پس‌ازاینکه چند تن از صوفی‌ها از حضور ایشان خارج شدند، ایشان وسط حیاط و با دلو آبی، دست‌هایشان را آب کشیدند و به‌این‌ترتیب به همه فهماندند که آنها را نجس می‌دانند! این خبر به‌سرعت در منطقه پیچید و مردم مؤمن، ازنظر آیت‌الله‌العظمی شاهرودی نسبت به این فرقه آگاه شدند.

 مرحوم آقای حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی، فرزند مرحوم آیت‌الله حاج‌آقا بزرگ شاهرودی هم، نقل می‌کرد: «یک‌بار از آقا خواستند که یکی از تجار ایرانی به حضورشان بیاید؛ ایشان هم اجازه دادند، ولی دیدیم سلطان حسین تابنده، مرشد صوفیه، است! حضرت آقا به‌محض اینکه مطلع شدند، ابداً به او اجازه ورود ندادند.

 

رسوایی فرقه نعمت الهیه همچنان ادامه دارد........

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی