رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: فرقه نعمت الهیه گنابادیه با استفاده از عناصر به‌ظاهر باسواد خود برای ترویج باورهای فرقه‌ای، از افراد تحصیل کرده و محقق علوم دانشگاهی، بهره‌برداری نامشروع کرده و با تربیت فرقه ای آن‌ها سعی می‌کند جعلیات و استنباط‌های بی اساس نسبت مباحث و موضوعات اسلامی و تاریخی را برای وجهه تراشی فرقه به کار گیرد.

یک نمونه بارز آن، استناد به حدیث کسا است. یکی از چهره‌های به‌ظاهر علمی که متأسفانه کرسی دانشگاه و چند موسسه پژوهشی را اشغال نموده، برای مشروعیت بخشی به قصه خرقه در  فرقه نعمت الهیه این‌گونه اظهارنظر می‌کند:

وی می‌نویسد: کسا یا عبایی که پیامبر اکرم (ص) بر اهل‌بیت پوشانیدند که درواقع نپوشاندند بلکه بر سر حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) و حسنین علیهم‌السلام  افکندند ، به این طریق تنها علم و طهارت را به آن بزرگواران اعطاء فرمودند.

به تعبیر دیگر ازنظر این مرید محقق فرقه نعمت الهیه، واقعه اصحاب کسا، فقط برای علم و طهارت بخشیده به ساحت اهل‌بیت بوده و بس!! این زشت‌ترین و بی‌اعتبارترین نحوه تعریف علم و طهارت حضرات معصومین علیهم‌السلام است که این بی‌معرفتی و غرض‌ورزی پژوهشگر را نشان می‌دهد که معرفت چندانی از خانواده پیامبر اکرم(ص) ندارد.

واقعه معروف و مشهور به حدیث کسا اعطاکننده علم و طهارت به خاندان آل الله نیست. بلکه تعیین‌کننده عترت پیامبر است تا هرکسی در هر زمان و شرایطی مدعی این جایگاه و موقعیت رفیع الهی نشود.همانطورکه ام سلمه سلامه الله علیها از ساحت پیامبر (ص) درخواست کرد که تحت کسا قرار گیرد اما پیامبر(ص) اجازه ندادند. این درویش وابسته به فرقه نعمت الهیه قصد دارد از ارائه این جعلیات به این نتیجه برسد که پوشاندن کساء را با پوشاندن خرقه به هر طریقی که شده است ربط بدهد.حال این محقق دل‌شیفته قطب فرقه نعمت الهیه ، با استفاده از این اباطیل ذهنی و قلم‌فرسایی‌های طولانی که در مکتوبات خود می‌کند، قصد دارد به مریدان این مسئله دروغین را  این‌گونه گام‌به‌گام تفهیم کند. در گام اول به قصه مضحک خرقه درویشی، مشروعیت بدهد و بر اساس داستان اهل کساء ، اقطاب و مشایخ امروز فرقه را صاحب علم لدنی معرفی کند. به‌عبارتی‌دیگر خرقه درویشی انتقال‌دهنده علم و طهارت از ناحیه معصوم به قطب فرقه نعمت الهیه است که از زمان حیات آنان فردبه‌فرد (شجره سازی های جعلی) تا به امروز به شخص معلوم‌الحال قطب فرقه منتقل‌شده است.

 


 التماس تفکر


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی