رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: تشکیلات بهائیت در پیامی رسمی مجوز حضور مهره های فرقه را در اغتشاشات صادر کرد و به گونه ای منافقانه سعی نمود تا با تغییر الفاظ و عبارات، عنوان این اقدام را اصلاح بگذارد. البته این رویه که تشکیلات بهائیت در پیش گرفته روشی قدیمی در میان اهل نفاق است چنانچه قرآن کریم در این باره می فرماید: وَإِذَا قِیلَ لَهُم لَا تُفسِدُواْ فِی ٱلأَرضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحنُ مُصلِحُونَ- أَلَا إِنَّهُم هُمُ ٱلمُفسِدُونَ وَلَکِن لَّا یَشعُرُونَ. و چون گفته شود مر ایشان را فساد نکنید در زمین گویند جز این نیست که ما اصلاح کنندگانیم- ‌آگاه باشید که به طور قطع ایشان خود فسادگرند ولیکن در نمى‌یابند.

امروزه تشکیلات بهائیت با تغییر نام اغتشاش و آشوب به مشارکت در اصلاح، به طور علنی مهره های خود را به حضور در بلواها ترغیب کرده و در صدد است با این حربه مانع از حاکم شدن نظم و امنیت گردند. جالب است، تشکیلات بهائیت که تا پیش از این با استفاده از مظلوم نمایی می کوشید حمایت ساده لوحان داخلی و نهادهای صهیونیستی غربی را جلب کند، پس از اغتشاشات نه چندان چشمگیر دچار توهم شده و حکم حضور علنی مهره ها در آشوب را صادر کرده است.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که ادبیات تشکیلات بهائیت و مهره های این فرقه ضاله از چند ماه قبل کاملا تغییر کرده و به اسلوب نوشتاری گروه های تکفیری نزدیک شده است. این درحالی است که تشکیلات بهائیت در گذشته سعی در کتمان حضور خود در آشوب ها و اغتشاشات را داشت و امروزه با کنار گذاشتن ملاحظات چهره مخدوش و تکفیری خویش را هویدا کرده است.

البته فرقه ضاله بهائیت در بدو پیدایش نیز تاریخی ننگین دارد چنانچه گروندگان باب در مازندران مبادرت به جنایات بسیار زیادی کرده و حتی اجساد را مثله می کردند. حسینعلی نوری معروف به بها که همزمان نقش خدا و پیامبر را برای اعضاء ایفا می کرد به دلیل مشارکت در ترور ناصرالدین شاه محبوس شد و پس از آزادی نیز دست به ترور و اقداماتی از این قبیل زده است.

با این وصف، بهائیت با این بیشینه خراب و با این سرکردگان غیر متمدن به چنین جایی رسیده است که امروزه مهره های آن یا در حال جاسوسی برای رژیم غاصب صهیونیستی و یا در حال زمینه سازی برای اغتشاش می باشند. 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی