رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: دشمنان اسلام و ایران اسلامی برای مقابله با گسترش اسلام خواهی و مقابله با رواج عدالت در سطح دنیا از همه ترفندها و نیرنگ ها استفاده نموده اند. از آنجا که جامعه ما یک جامعه دین دار و مذهبی است این دستور مقابله ابتدا در تغییر سبک زندگی ابتدا و در حوزه معنویت و عرفان شکل گرفته است.

در این برنامه دقیق و بلند مدت، دشمنان برای تغییر ذهنیت افراد و هویت زدایی از مخاطب، بدل هایی از معنویت و عرفان را سر راه هر شخصی قرار داده اند تا خوراک مورد نظر خود را به مخاطبان بدهند. این روش که چند دهه است در کشور ما به نرمی در حال گسترش بوده، در سال‌های اخیر مانند سیلی خروشان در حال تخریب اعتقادات و تغییر ذهنیت نسبت به معنویت و دین است که در نهایت هویت اصلی جوان و نوجوان ایرانی را از بین می برد.

اکثر این فرقه های به ظاهر معنوی و عرفان های دروغین در مسائل سیاسی و اجتماعی یا موضع گیری نمی کنند و یا اگر موضع گیری داشته اند در راستای همراهی با دشمنان و تجزیه طلبان بوده است و لاغیر.

در نکته‌ای مهم و قابل تأمل باید گفت به دلیل ماهیتی، ساختار تقابلی عرفان‌های بدلی با انقلاب اسلامی ایران متفاوت از دیگر فرقه‌هاست. شبه معنویت‌های بزک کرده، با تغییر نگرش‌ها، جابجایی اولویت‌های ذهنی، تغییر تفکرات و اندیشه‌ها و تغییر سبک زندگی به شیوه‌ای کاملاً نرم و نامحسوس در حال هویت زدایی و تغییر باورهای مردم هستند.

 لذا نباید متوقع بود که سران عرفان‌های بدلی و نو معنویت‌ها در شرایط خاص و در بزنگاه‌ها به‌صورت مستقیم تشویق و تهییج به آشوب‌طلبی و مقابله با اسلام ناب را در دستور کار داشته باشند.

شیوه و اساس کار شبه معنویت‌ها به‌مرور فرد را بدون دستور وارد چرخه اعتراض و اغتشاش در شرایط خاص کشور می کند که در صورت عدم فرهنگ سازی اصولی و همچنین مقابله با این مروجان التقاط و انحراف، این مسیر بسیار برای کشور هزینه ساز خواهد بود.

لازم به یادآوری است که عرفان‌های کاذب اکثر پیروان خود را از جامعه بانوان عضوگیری می‌نمایند تا علاوه بر استفاده از ظرفیت های عاطفی بانوان، از جاذبه‌های جنسیتی و نقش زن در خانواده و نقش مادر در منزل نیز بیشترین بهره را ببرند. البته در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی برای حضور پیدا کردن در میان مقاطع سنی کودک و نوجوان نیز افزایش‌یافته است.

در اتفاقات اخیر و اغتشاشات چند روز گذشته نیز شاهد هستیم که بسیاری از سرکرده‌های متعدد شبه معنوی و عرفان های دروغین غربی و شرقی مانند فرقه طاهری و برخی دیگر همراه با رسانه‌های تجزیه طلب و معاند به صحنه آمده اند و در صفحات خود بر شیپور اغتشاش و آشوب طلبی می‌دمند.

حقیقت این است که خطرناک بودن فرقه های بی پایه معنویت کاذب در چنین بزنگاه هایی معلوم می شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی