رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه دی ۱۹ ۱۴۰۱، ۰۳:۳۷ ب.ظ

حذف اخلاق از جامعه با شعار طرح تحول اجتماعی

تشکیلات و مهره های بهائی، مقاصد فرقه ای خود را در اصطلاحات علومی چون جامعه شناسی یا روانشناسی پنهان می کنند و می کوشند با این حربه اقدامات مخرب جریان را موجه جلوه دهند. در همین راستا، مهره های رسانه ای بهائیت با کلید واژه تحول اجتماعی در صدد برآمده اند تا ارزش های ملی، فرهنگی و اخلاقی را از اجتماع حذف نمایند.

در حقیقت، مبدل کردن جامعه به یک اجتماع مبتذل با مولفه هایی چون آزادی جنسی، محور اصلی این فعالیت مهره های بهائی می باشد. برای درک بهتر این رویکرد باید به پیام های تشکیلاتی و همچنین گفته های سرکرده فرقه رجوع شود چراکه بهائیان همواره اقدامات مخرب خود را در الفاظ و عبارات پنهان می کنند.

در تشریح این مدعا، چند مبنای مهم که در فرقه ضاله بهائیت مورد توجه است را بررسی می کنیم که از این قرار است:

1-از میان بردن بازدارنده های فساد در جامعه با عنوان پرهیز از امر به معروف و نهی از منکر: سردمداران فرقه ضاله بهائیت به طور علنی از امر به معروف و نهی از منکر نهی کرده اند و این درحالی است که همین طیف ترویج مبانی فرقه را بر هر عضو جریان واجب می دانند. با این وصف، فعالیت مهره های فرقه با هدف مقابله با امر به معروف و نهی از منکر انجام می شود تا مانعی برای رواج ابتذال در جامعه نباشد.

2-رواج رویکرد ایرانی ستیزی با کلیدواژه جهان وطنی: سردمداران بهائیت مانند بها اعلام کرده اند که تفاخر به وطن کاری بیهوده است و با این رویکرد کوشیده اند تا فرهنگ و حس میهن دوستی را مذمت نمایند. امروزه بهائیان به عنوان مروجان ابتذال در جامعه می کوشند تا فرهنگ و روحیه وطن دوستی که مانعی جدی برای تخریب جامعه است را نابود کنند.

اگرچه موارد زیادی در مبانی فرقه ضاله بهائیت موجود است که در رواج ابتذال و خرابی جامعه دخیل است لکن دو رویکرد فوق به عنوان بخشی از محورهای فعالیت بهائیان در طرح تحول اجتماعی تشریح شد. امروزه مهره های بهائی که در شبکه های ماهواره ای برانداز به عنوان چهره های ثابت شناخته می شوند از عبارات مثبت برای اهداف منفی بیش از پیش استفاده می کنند و می کوشند تا با اصطلاحات کلمات، اهداف مخرب فرقه را توجیه نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی