رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه آبان ۲۴ ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲ ق.ظ

صلح و بندگی به سبک مطلوب مخالفین شریعت محمدی(ص)

رهپویان هدایت: یکی از فرقه‌های صوفیه به نام اویسیه، برخلاف سایر فرق تصوف، به یک سبک و سیاق متفاوت شناخته می‌شود. مریدان این فرقه تکیه‌بر شیوه‌های تمرکز ذهنی و حرکات یوگا، مراسم عبادی خود را در سالن‌های مدرن واقع در کشورهای غربی برگزار می‌کند.

مریدان این فرقه کسانی هستند که بر طبق نظر و آموزه‌های یهودیان مستکبر و سران غربی به مسلک فرقه‌ای خود مشغول بوده و هیچ‌گونه مداخله‌ای در سیاست‌های خصمانه آنان ندارند. امروز این جماعت گمراه و جاهل به‌عنوان نماینده مسلمانان در میان سیاستمداران غربی مطرح می‌شوند.

در این مجال قصد داریم ابتدا به اعترافات به‌جامانده از صادق عنقا قطب فرقه اویسه در مورد موضوع صلح و ماهیت آن بپردازیم. سپس نتیجه پایانی آن‌که مطلوب دول زورگوی جهان خواهد بود را ارائه خواهیم کرد.

 صادق عنقا دریکی از مکتوباتش به نام صلح اعتراف می‌کند که هدف از صلحی که تحت لوای حقوق بشر به کشورهای جهان تحمیل‌شده است یک برنامه عبث و بی‌نتیجه خواهد بود. وی در یک عبارتی به‌طور شفاف بیان می‌کند: صلح برای جنگ یا جنگ برای صلح. عجب آنکه هم دول غالب و هم ممالک مغلوب همه صلح طلبند! و دور میزهای اجلاس‌های بین‌المللی از حقوق مساوی در رأی نیز برخوردارند! پس جنگ‌ها برای چیست؟

صادق عنقا به‌صراحت اعتراف می‌کند بشر در طول این مدت فقط توانسته است جنگ و جنگ‌افزارهای مخرب را به‌خوبی شناخته و در توسعه و بسط آن غافل نماند. اصل صلح را نمی‌شناسد تا در توسعه و آموزش آن به نحو مؤثر و نسبتاً چشم‌گیر اقدام نماید.

این قطب معلوم‌الحال فرقه اویسه علم رغم اعترافاتی که در موردادعای دوربین صلح جهانی مطرح می‌کند، اما سعی دارد اذهان مریدان خود را به سبک و سیاق فرقه‌ای خود منحرف کند. وی راه‌حل این مصالح را جدایی از اجتماع می‌داند. طبق باورهای جعلی فرقه اویسیه، افراد هرچه بیشتر از اجتماع فاصله بگیرند و به سیر و سلوک شخصی خود بیشتر بپردازند، خدمت بزرگی به بشریت کرده‌اند.

وی در خاتمه به این نتیجه می‌رسد که افراد تنها به رابطه شخصی خودشان و رفع بیماری‌های روحی و روانی خودشان باید بپردازند. اجتماع و هرگونه مشارکت با سایر افراد، باعث دوری از این مسیر بندگی خواهد شد!!

امروز خانواده عنقا بدون توجه به اعترافات پدرشان، در مناصب سیاسی و دولتی کشورهای غربی فعالیت می‌کنند و داعیه‌دار حقوق بشر آمریکایی و حامی ظالمان در مقابل مظلومان هستند. مریدان فرقه اویسیه سعی می‌کنند خود را از گونه مسائل حیاتی و مهم جهانی دور نگه‌داشته و تنها به سیر و سلوک ساختگی خودشان به‌صورت انفرادی مشغول باشند.

این‌یک نمونه از همان خوانش غیر اسلامی است که مخالفین واقعی شریعت اسلامی از آن بی‌حدوحصر از آن لذت می‌برند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۲۴
انجمن رهپویان هدایت

نقد تصوف

نقد دراویش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی