رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه بهمن ۲ ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰ ق.ظ

مسیحیت تبشیری و تلاش برای جذب مخاطب(بخش سوم)

رهپویان هدایت: در شماره‌های پیشین به روشهای جذب در جریان مسیحیت تبشیری پرداختیم و اشاره شد که مقوله جذب در این جریان از اهمیت به سزایی برخوردار است. در این شماره به روش‌های جذب و اهمیت جذب زنان به جریان مسیحیت صهیونیستی می پردازیم.

 زنان به دلایل مختلفی از جمله مسائل عاطفی و احساسی از ظرفیت زیادی برای جذب در میان مسیحیت تبشیری برخوردار هستند، همچنین این افراد به دلیل ایفای نقش مادری در خانواده می توانند بسترساز جذب دیگر اعضای خانواده به مسیحیت شوند.

 بر همین اساس تولید محتوای خاص زنان در دستور کار سازمان‌ها و شبکه‌های تبشیری فارسی زبان قرار گرفته است و بخشی از برنامه‌های تولید شده به بیان مسائل و مشکلات زنان و همچنین ارائه راهکارهای روانشناسی برای حل این موارد اختصاص دارد.

 نکته حائز اهمیت آنکه در بسیاری از موارد مسیحیت به صورت مستقیم تبلیغ نمی‌شود، بلکه به صورت زیرپوستی و تدریجی افراد (که عمدتا دچار مشکلاتی چون طلاق هستند) ضمن رفع مشکل و ارائه مشاوره های فردی به سمت مسیحیت سوق داده می شوند.

 از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برنامه "خودمونی" اشاره کرد که با اجرای دو مجری زن به نام‌های هنگامه برجی و سالی ممتازی در شبکه تبشیری ست سون پارس اجرا و پخش می‌شود، در این برنامه ضمن طرح مشکلات موجود برای زنان از میهمانان شناخته شده جریان مسیحیت صهیونیستی و مشاوران مسیحی برای بیان نظراتشان دعوت می شود.

 از دیگر برنامه هایی که به صورت تخصصی به زنان اختصاص دارد، برنامه " من یک زن هستم" است که به صورت منظم از شبکه تبشیری فارسی زبان محبت و بسترهای مجازی این شبکه پخش می‌شود و عمده محتوای آن برجسته سازی مسیحیت و مسائل مربوط به زنان در مسیحیت تبشیری است.

 نکته حائز اهمیت آنکه پس از غائله مهسا امینی و اغتشاشات شال 1401،  جریان مسیحیت تبشیری برای استفاده حداکثری از این مسئله در بسترهای مجازی تلاش بسیاری برای جذب زنان نمود و همچنان این تلاش استمرار دارد. به طورمثال یکی از قسمتهای برنامه " من یک زن هستم"  با حضور عطیه فرد به عنوان میهمان، به مسئله حمایت از اغتشاشات و نقش زنان در آن اختصاص یافته بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی