رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه اسفند ۱۴ ۱۴۰۲، ۰۱:۱۶ ب.ظ

ترس مسیحیان صهیونیست از ایران قوی(بخش پایانی)

رهپویان هدایت: در شماره‌های پیشین به دشمنی و مخالفت جریان مسیحیت صهیونیستی با اسلام و برقراری حکومت اسلامی اشاره شد و به تلاش این گروه برای تضعیف نظام اسلامی در کشور و شگردهای آنان پرداختیم. برای فهم دقیق علت این حجم از دشمنی مسیحیت صهیونیستی با ایرانِ اسلامی باید اهمیت رژیم جعلی صهیونیستی برای جریان مذکور را بازخوانی کنیم.

رژیم صهیونیستی از بدو پیدایش منحوس خود، مورد حمایت گسترده مسیحیت صهیونیستی بوده و این حمایت همچنان استمرار دارد. همچنین براساس قدرت سیاسی و اقتصادی گسترده این جریان در کشور آمریکا، همواره دولت آمریکا نیز از اقدامات و حتی جنایات غیرانسانی رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی کرده است.

از جمله در جنایات اخیر صهیونیست‌ها در فلسطین که شاهد حضور نظامی آمریکا و انگلیس برای دفاع از منافع رژیم صهیونیستی در خلیج عدن بودیم. رهبر معظم انقلاب پیرامون این موضوع چنین فرمودند: "این مصیبت [جنایات رژیم صهیونیستی در غزه]، مصیبتِ دنیای اسلام است، بلکه بالاتر، مصیبت بشریّت است. این نشان‌دهنده‌ی آن است که نظم کنونی جهانی چقدر نظم باطلی است؛ یعنی بخش مهمّی از قدرتهای جهانی، امروز پشت دستهای جنایت‌کار و به‌خون‌آلوده‌ی رژیم صهیونیستی هستند که طرف مقابلش نه مبارزان، [بلکه] کودکان، زنان، بیماران، بیمارستان‌ها و خانه‌های مردم است. آمریکا پشت سر اینها است، انگلیس پشت سر اینها است."

جریان مسیحیت تبشیری فارسی زبان نیز به تبع برنامه‌های کلان تشکیلاتی، دفاع مطلق از رژیم صهیونیستی را جزو ارزش‌های اساسی خود می‌داند. به عنوان مثال رسانه خبری محبت نیوز از آغاز طوفان الاقصی تاکنون اخبار متعددی در حمایت از رژیم صهیونیستی و جنایات آنان علیه مردم مظلوم فلسطین منتشر کرده و این رویه همچنان استمرار دارد.

هدف این رژیم غاصب سرنگونی و تجزیه تدریجی کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه از جمله ایران و سوریه در راستای اهداف خود است. همچنین بسیاری از کشورهای منطقه به مرور از مواضع ضد صهیونیستی خود دست کشیده و هم اکنون تنها ایران و تعداد معدودی از کشورهای عربی منطقه حامی جریان مقاومت هستند.

 بر همین اساس حاکمیت اسلام، وجود ساختاری مبتنی بر مردم سالاری دینی و حمایت از جریان مقاومت در منطقه، برای امنیت رژیم صهیونیستی بسیار خطرناک و هزینهساز است.

از این رو جریان مسیحیت تبشیری به نیابت از رژیم صهیونیستی و با دستورهای تشکیلاتی که از سوی حامیان این رژیم غاصب صادر می‌شود، وظیفه مقابله همه جانبه با جمهوری اسلامی را دارد و در این راستا تمام تلاش خود را در تخریب و تضعیف مولفه‌های قدرت‌افزای داخلی و خارجی ایران، از جمله مشارکت مردم در انتخابات به کار می‌گیرد.

در پایان باید گفت هدف اقدامات جریان مسیحیت تبشیری از تضعیف و تلاش برای براندازی مردم سالاری دینی در کشورمان، تأمین خواسته های استکباری و استعماری دولت های غربی از جمله آمریکا و انگلیس در منطقه از جمله استمرار حیات مصنوعی رژیم جعلی صهیونیستی است.


اخبار مرتبط:



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی