رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه مرداد ۱۰ ۱۳۹۵، ۰۴:۳۲ ب.ظ

"ره‌یافتگان از مسیحیت به تشیع" منتشر شد

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، کتاب «ره‌یافتگان از مسیحیت به تشیع» تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین کامران پنام، نویسنده کوهدشتی، منتشر شد.

حجت‌الاسلام کامران پنام، نویسنده این کتاب، گفت: وقتی که نگاهی دقیق به مرزهای اعتقادی مکتب اهل‌بیت(ع) داشته و به مقایسه آن با دیگر مکاتب بپردازیم وجوه برجسته این دین مبین بسیار بیشتر روشن‌ می‌شود.
وی با اشاره به این‌که ائمه اطهار(ع) نگاهی جدی به مسئله هدایت و راهنمایی مردم داشته‌اند و این مسئله در وجوه مختلف زندگی ایشان مشهود است، بیان کرد: امروز شاهد هستیم که مکتب اهل‌بیت(ع) را ایدئولوژی برتر جهان معاصر می‌دانند و همین مسئله موجب شده است که خیل تشنگان معنویت در اقصی نقاط عالم به این دین آسمانی گرایش پیدا کنند.

مدیر گروه مسیحیت پژوهشکده باقرالعلوم(ع) گفت: جویندگان حق و حقیقت پس از مطالعه بسیاری از مکاتب در نهایت جذب این مکتب نورانی می‌شوند و این افراد را می‌توان از شجاع‌‌ترین و در عین حال مظلوم‌ترین مؤمنان دانست که در مسیر حق و حقیقت از همه هستی خود می‌گذرند و قدم به یک زندگی جدید می‌گذارند.
وی گفت: ره‌یافتگان به دین مبین اسلام در این مسیر جز توکل به اهل‌بیت(ع) هیچ پشتوانه‌ای ندارند و در مسیری که در پیش گرفته‌اند با سختی‌ها مشکلات مختلفی روبه‌رو می‌شوند و از این‌رو معرفی این افراد و دلایل روی آوردن ایشان به اسلام می‌تواند در معرفی اسلام و تشیع نقش‌آفرین باشد.

پنام با بیان این‌که در این راستا کتابی با عنوان ره‌یافتگان از مسیحیت به تشیع در دو جلد منتشر شده است، گفت: در این کتاب مصاحبه با افراد اندیشمند مسیحی که بعد از مطالعه و تحقیق درباره ادیان و فرق مختلف، تشیع را انتخاب کرده‌اند، منتشر شده است.

وی با اشاره به این‌که این کتاب از سوی پژوهشکده باقرالعلوم به زیور طبع آراسته شده است، گفت: با بهره‌گیری از نظرات این افراد می‌توان حقانیت اسلام را بیش از پیش به همگان نشان داد./ایکنا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی