رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سعید عابدینی پس از آزادی و ورود به آمریکا در مصاحبه با "شبکه فاکس‌نیوز" مدعی شد، در مدتی که زندانی بوده، او را همراه یک زندانی وابسته به القاعده در یک سلول انداخته‌اند و آن فرد تلاش کرده او را بکشد و این در حالی است که پیش‌تر خودش این خبر را تکذیب کرده بود.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، نگاهی گذرا به رفتارها و عملکردهای خانواده سعید عابدینی از ابتدای بازداشت تا آزادی او و حتی پس از آزادی، سابقه‌ای از دروغ‌پردازی‌های مختلف را نشان می‌دهد.

هرچند سعید عابدینی موقعیت و شخصیت برجسته‌ای نداشته که آزادی او در کانون توجهات قرار بگیرد، اما شوربختانه باید گفت برخی از رسانه‌های داخلی چنان درباره او نوشتند که تلقی "مهم بودن" او در ذهن مخاطب شکل می‌گرفت.

از این‌رو در این مجال برای روشن‌گری پیرامون سعید عابدینی و ماهیت حقیقی او، نگاهی به یکی از خصوصیات خانوادگی او یعنی "میل وافر به دروغ‌گویی" پرداخته می‌شود.

در مردادماه سال گذشته، خبری با عنوان "تهدید به مرگ سعید عابدینی در زندان از سوی زندانیان داعشی"، به نقل از مصاحبه نغمه شریعت‌پناهی با رویترز منتشر شد و مورد استقبال رادیو فردا، محبت‌نیوز، اف‌سی‌ان‌ان و دیگر رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفت.

اما نامه "سعید عابدینی" به سایت ضدانقلاب هرانا و تکذیب ادعاهای نغمه شریعت‌پناهی، از یک طرف آزادی مثال‌زدنی او در زندان را نشان داد و از سویی دیگر، دروغ‌های خانواده‌اش را بر ملا ساخت.

این مجرم امنیتی-اخلاقی نوشته بود: "در ارتباط با انتشار خبر تهدید من از سوی برخی افراد افراطی اعلام می‌دارم، خبر مربوطه به این معنا نیست که من از سوی زندانیان سنی‌مذهب محبوس در زندان رجایی‌شهر که بیش از چهل نفر از آن‌ها به صورت غیر قانونی به اعدام که اصولا مجازاتی خشن و غیر انسانی است، محکوم شده‌اند، مورد تهدید قرار گرفته باشم."

در همین رابطه، سایت هرانا روز یک‌شنبه مورخ بیست‌وششم مردادماه در خبری با عنوان" توضیح سعید عابدینی درباره خبر تهدید وی"، آورد: "یکی از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: زندانیان اهل‌سنت در زندان رجایی شهر کرج همگی از چهار سال پیش بازداشت و در زندان به‌سر می‌برند و ما هنوز کسی که به اتهام عضویت یا هواداری از داعش زندانی شده باشد را در این زندان ندیده‌ایم."


تصویر مصاحبه یکی از زندانیان رجایی شهر  با هرانا


این دروغ ناشیانه، که به سرعت به تیتر یک رسانه‌های معاند تبدیل شده بود، موضوعا مورد انکار یکی از زندانیان زندان رجایی شهر کرج در مصاحبه با هرانا، قرار گرفت و او صراحتا اعلام کرد که هیچ زندانی عضو یا حامی گروهک تروریستی داعش، در این زندان حضور ندارد.

دو ماه بعد یعنی در مهرماه، "نغمه شریعت‌پناهی همسر تشکیلاتی سعید عابدینی"، در مصاحبه‌ای که با برنامه" ام‌نیوز" شبکه ماهواره‌ای محبت داشت، بار دیگر به تکرار همان ادعاهای دروغی پرداخت که از اساس تکذیب شده بود.

آبان‌ماه سال 1393، مادر مجرم فاسدالعقیده سعید عابدینی، طبق برنامه‌ریزی قبلی از کشور خارج شد و بلافاصله نغمه شریعت‌پناهی در مصاحبه با فاکس نیوز، ادعا کرد که وی به دلیل فرار از بازداشت و با فشارهای امنیتی از کشور خارج شده است.

همچنین پیش از این جریان‌سازی مشکوک، رسانه‌های وابسته به اردوگاه صهیونیسم بین‌الملل و ضد انقلاب مدعی شدند، مادر سعید عابدینی مورد حمله مأموران امنیتی قرار گرفته است؛ در حالی‌که او درجریان ملاقات با سعید عابدینی، به مأموران حمله‌ور شده و حتی دست یکی از آن‌ها را گاز گرفته بود.

این فرد که از بیماری روان‌پریشی حاد رنج می‌برد و سال های سال تحت نظر دکتر خوشنویس در تهران بوده در لحظه یاد شده حتی به افراد حاضر در بیمارستان و پرسنل شاغل در آنجا نیز حمله کرده بود که این صحنه‌ها توسط دوربین‌های بیمارستان ثبت و ضبط شده است.  

پدر سعید عابدینی در ماه آذر سال پیش، با پول‌های رسیده از سازمان‌های جاسوسی به آمریکا رفت و به مرکز آمریکایی "قانون و عدالت" از شرایط بد جسمانی عابدینی گفت؛ در حالی که بر اساس نوشته‌های منتشر شده در فضای مجازی، بیماری سعید ریشه در روابط خلاف عرف و دین او با افراد مختلف داشت.

این سیاست از جانب نغمه عابدینی هم پیگیری شد. وی در مصاحبه با "روز" مدعی شد: "همسرش از همه حقوق قانونی خود از جمله ملاقات حضوری محروم است."

 تمامی این بیهوده‌گویی‌ها، در حالی مطرح می‌شد که مطابق اخبار رسانه‌های مسیحیت صهیونیستی و محتوای صفحه شخصی همسر او، سعید عابدینی هم‌چون دیگر زندانیان از ملاقات حضوری هفتگی استفاده می‌کرده و گزارش‌های تحریفی این ملاقات‌ها به‌صورت منظم، در اختیار رسانه‌های ضد انقلاب قرار می‌گرفت. این در حالی بود که سعید عابدینی حتی از داخل زندان با سفیر سوئیس حافظ منافع آمریکا در ایران مکالمه تلفنی داشت.

کمی بعد نغمه شریعت‌پناهی با مطرح کردن دروغ بزرگ دیگری با عنوان "تحت فشار بودن خانواده این مجرم" در دی‌ماه 93، در تناقضی آشکار از بازگشت دوباره پدر و مادر سعید عابدینی به ایران در آینده گفت که این دوگانه‌گویی‌ها، با هیچ محاسبه عقلی و منطقی قابل جمع نیست.

اسفندماه سال گذشته نیز نغمه شریعت‌پناهی مصاحبه‌ای با "برنامه افق صدای آمریکا" انجام داد و بار دیگر اتهاماتی را متوجه جمهوری اسلامی ایران کرد.

با توجه به اینکه طبق اذعان خود این فرد، پدر سعید آزادانه با وی ملاقات کرده، طرح مجدد ادعاهای دروغی مبنی بر شکنجه، شرایط سخت زندان و بیماری- که در مواردی مورد تکذیب خود سعید عابدینی نیز قرار می‌گرفت-، از نکات قابل توجه این مصاحبه بود.

ماه گذشته سعید عابدینی از زندان آزاد شد و پس از رفتن به آمریکا، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز -که روز دوشنبه پنجم بهمن پخش شد-، اظهار داشت در مدتی که در زندان اوین زندانی بوده بازجو‌ها او را کتک زده‌اند و به همراه یک زندانی وابسته به القاعده در یک سلول انداخته‌اند و آن فرد تلاش کرده او را بکشد!

در این خصوص کافی است سعید عابدینی نیم‌نگاهی به نامه خود به سایت ضدانقلاب هرانا بیندازد تا بدون هرگونه مناقشه‌ای نقیض گفته‌های خود را مشاهده کند.


تصویر نامه سعید عابدینی به سایت هرانا


همچنین اگر اندک اعتمادی به نغمه شریعت‌پناهی دارد، می‌تواند به نامه سرگشاده او به رئیس‌جمهور ایران نیز مراجعه‌ای داشته باشد؛ آنجا که نغمه از فعالیت‌های مجرمانه سعید عابدینی در زندان در قالب تبلیغ مسیحیت صهیونیستی در میان زندانیان سیاسی پرده برمی‌دارد.

 سؤال این است که چگونه خانواده سعید عابدینی و اکنون خودش، مدعی شرایط سخت او در زندان هستند و از طرف دیگر سخن از تبلیغ مسیحیت تبشیری و صهیونیستی در بین هم‌بندی‌ها به میان می‌آید یا عکس‌هایی از دوران حضور سعید در زندان در فضای مجازی منتشر می‌شود که اوضاع بسیار خوب او را می‌رساند؟


عکس سعید عابدینی در زندان 


علاوه بر این‌ها، در ادعای دروغ دیگر و برای زیر سؤال بردن حکم مجازات سعید عابدینی، نغمه شریعت‌پناهی بارها مدعی شد که سعید برای انجام فعالیت‌های مجرمانه، مجوز داشته است، اما هیچ‌گاه برای گفته‌های خود مدرکی ارائه نکرد.


سعید عابدینی در کنار فرانکلین گراهام حامی سرسخت رژیم صهیونیستی


گفتنی است در آستانه آزادی سعید عابدینی، وی از سوی نغمه شریعت‌پناهی به "رفتارهای آزاردهنده و اعتیاد به فیلم‌های پورنوگرافیک"متهم شد، ولی سعید عابدینی و حامی فعالش "فرانکلین گراهام"، تاکنون حاضر به اظهارنظر در این‌باره نشده‌اند.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۴ رسانه بلندآوا
رسانه بلندآوا

http://bolandava.ir/post/730
کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی