رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
کنفرانس تابستانی شبکه تبشیری "هفت" که از سی‌ویکم تیرماه تا دوم مردادماه سال جاری در کشور آلمان برگزار شده بود، مورد انتقاد "آرمان رشدی" قرار گرفت؛ ضمن آن‌که مسیحیان نیز درباره اتفاقات رخ داده در آن واکنشی اعتراضی از خود نشان دادند.

به گزارش گروه رصد فضای مجازی انجمن رهپویان هدایت، پس از تبلیغات فراوان شبکه "هفت" و دست‌اندرکاران آن و شبکه‌های اجتماعی وابسته درباره برگزاری کنفرانس این شبکه تبشیری در کشور آلمان، در نهایت این مراسم برگزار شد.

گردهمایی پیش‌گفته که از سی‌ویکم تیرماه تا دوم مردادماه با عنوان "حضور شفاد دهنده خدا" با دریافت وجه از شرکت‌کنندگان صورت گرفت، با حواشی قابل توجهی همراه بود.

از جمله حاشیه‌های پر رنگ‌تر از متن این جلسه می‌توان به اظهارات تأمل‌برانگیز آرمان رشدی از مجریان شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحی اشاره کرد که به صراحت از کلاهبرداری شبکه‌های ماهواره‌ای تبشیری انتقاد کرده و گفته بود: "برخی شبکه‌ها شیادی می‌کنند و کارهایی می‌کنند که بزرگانی همچون پولس هم نمی‌کرد. آن‌ها به مسیح دروغ می‌بندند تا پول بیشتری جمع کنند؛ مثلا برنامه شفا راه می‌اندازند و دیگران را شفا می‌دهند."

علاوه بر انتقاد تند این مبلغ مسیحیت صهیونیستی از عملکرد دیگر همکاران خود، کنفرانس تابستانی "شبکه هفت" واکنش اعتراضی کاربران مسیحی را نیز در پی داشته است.

یکی از مسیحیان که بر اساس شواهد در آن‌جا حضور داشته، در صفحه مربوط به شبکه هفت در شبکه اجتماعی می‌نویسد:"خوب رفتید چرخید و به اسم دین کلی حال کردید، مخصوصا هرمز که فقط با زن‌ها بود و بس."


اعتراض کاربر مسیحی به هرمز شریعت


برخی دیگر از مسیحیان، منشأ این واکنش‌های اعتراضی را به شبکه‌های تبشیری نجات و ست‌سون‌پارس نسبت دادند. برای نمونه یک کاربر در این‌باره نوشت: "این مسخره‌بازی‌ها چیه درآوردید؛ من مطمئنم کار اهالی شبکه نجات و ست‌سون هست به خصوص که چند وقت پیش کشیش آرمان علیه سون حرف زد و برنامه‌های شفا این شبکه را زیر سوال برده!"


نسبت دادن اعتراض‌ها به شبکه‌های نجات و ست‌سون‌پارس


تحلیل دیگر کاربر مسیحی درباره چرایی انتخاب کشور آلمان برای برگزاری کنفرانس تابستانی شبکه هفت نیز به این موضوع جهت دیگری می‌دهد:" سلام. چه خبر از آلمان. فیلم‌هایی که من دیدم معلوم بود خیلی خوش گذشته؛ مخصوصا که آلمان معروفه به آبجو و آبجوهای عالی داره. خوش به حالتون که می‌تونید همچین سفرهایی برید!"


تحلیل جالب یک کاربر مسیحی به چرایی انتخاب کشور آلمان برای کنفرانس


خاطرنشان می‌کند، حضور نداشتن "مانی عرفان" نیز از جمله حواشی این جلسه بود که البته علت آن روشن نشده است.

شبکه هفت

پس از به اوج رسیدن اختلاف‌ها میان اعضای اصلی "کلیسای ایرانیان" و "سازمان سفیران مسیح"، "هرمز شریعت" به همراه هم‌فکرانش از این دو مرکز تبشیری جدا شدند و شبکه جدیدی به نام شبکه "هفت" را در سال 2001 میلادی تأسیس کردند.

علاوه بر شریعت، دیگر عضو اصلی این شبکه "کامیل نوایی" است که شغل اصلی‌اش معماری و ساخت و ساز ساختمان بوده و به دلیل نداشتن سواد و تخصص در زمینه الهیات مسیحی، اشتباهات زیادی برای وی در اجرای برنامه‌ها پیش می‌آید.

او که پیش از این از شبکه محبت اخراج و افسرده شده، به مشروبات الکلی، مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان روی آورده بود.

"شبکه هفت"، به نوعی شبکه خانوادگی افراد صاحب نفوذ نیز به شمار می‌رود؛ تا جایی که "هرمز شریعت"، "کامیل نوایی" و "مهیار ابراهیمیان همسران خود را نیز به این بازار مکاره آورده‌اند تا شاید بتوانند سهم بیش‌تری از بودجه کلان این شبکه ماهواره‌ای را از آن خود کنند.

در حالی که آن‌ها مدعی خوشحالی به خاطر تعدد شبکه‌های فارسی زبان مسیحی هستند و خود را بخیل نمی‌دانند، اما شواهد و قرائن گویای واقعیت دیگری است؛ به طوری‌که باندبازی در این شبکه‌ها، بیداد می‌کند.

اجراهای خالی از محتوای "هرمز شریعت" و همکاران او در شبکه هفت، مورد اعتراض مخاطبین مسیحی نیز قرار گرفته تا جایی که چندی پیش یکی از مسیحیان در تماس تلفنی به عملکرد خلاف کتاب مقدسی این مجریان به شدت اعتراض کرد.

گفتنی است، بررسی سابقه و عملکرد مسئولین و مجریان این شبکه ماهواره‌ای نشان می‌دهد که افراد عافیت‌طلبی که به دنبال کسب ثروت‌های نامشروع بدون زحمت و به‌صورت بادآورده بوده‌اند، توانسته‌اند اعتماد اربابان صهیونیست خود را جلب کرده و در لایه‌های اصلی آن نفوذ کنند و از این طریق به امرار معاش بپردازند.

نظرات (۲)

این که کنفرانس نبوده، کرکره خنده بوده!
ایول درست گفتی زدی تو خال دادش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی