رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه ارديبهشت ۱۸ ۱۳۹۵، ۰۹:۱۴ ق.ظ

فرقه‌ها مشغول کارند

برخی از مؤلفه‌ها مانند: "زندگی در حاشیه شهرها"، "فقر"، "حوادث طبیعی" و ... به‌عنوان کاتالیزوری برای تیم‌های تبلیغی فرقه‌ها عمل کرده و بر سرعت پیوستن افراد به این گروه‌ها می‌افزاید.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، موقعیت‌های خاص فرصتی در اختیار فرقه‌ها قرار می‌دهد تا نهایت بهره را از آن‌ها ببرند؛ چنان‌که حضور مبلغان فرقه مسیحیت تبشیری در زمان رخدادهای طبیعی چون: زلزله و سیل بیشتر خودنمایی می‌کند.

 به عبارتی آن‌ها از اوضاع نامناسب روحی آسیب‌خوردگان این بلاها برای تبلیغ و پیشبرد اهداف خود بهره می‌گیرند. برای مثال اعضای گروه تبلیغی فرقه جماعت ربانی با سوء استفاده از وقوع زمین‌لرزه در سال 1369 در منطقه رودبار گیلان، در آن منطقه حاضر شده و حتی مدرسه‌ای نیز در آنجا درست کرده بودند که انگیزه اصلی از این عمل به ظاهر مردم‌پسند، ترغیب افراد برای عضویت در فرقه مسیحیت تبشیری بود.

در یک مورد دیگر در زلزله سال 1382 بم، نیز این فرقه عضویابان خود را به این منطقه اعزام کرد که "فرشید فتحی ملایری" از محکومان امنیتی-که چند ماه پیش از زندان آزاد شد- حضور پرُ زنگی داشت.

دلیل وقت‌شناسی و حضور فرقه‌ها در زمان‌ها و مکان‌های خاص را باید در هویت اصلی فرقه‌ها یعنی تبلیغ و عضویابی جستجو کرد؛ همان‌گونه که بیت‌العدل در بیست‌وششم ژوئن 2006 در پیامی تشکیلاتی به بهائیان یادآور شده است: "...اگر در تبلیغ سستی کنید رگ حیات تشکیلات قطع می‌شود، در هر صورت باید تبلیغ کرد ولی با سیاست، اگر تبلیغ آشکار ممکن نشد در پنهان به جذب بپردازید..."

یکی از گروه‌های هدف برای تبلیغ و عضویابی برای فرقه‌ها-از جمله بهائیت-، "حاشیه‌نشینان" هستند که به دلیل برخورداری کمتر از خدمات رفاهی، اجتماعی، فرهنگی و زیرساخت‌های شهری به شدت در معرض خطر پیوستن به این گروه‌ها قرار دارند.

علت اصلی حضور این افراد در حاشیه شهرها، "محدودیت‌های موجود در زادگاه‌شان" است و پایین بودن آموزش و تحصیلات نیز آن‌ها را مستعد ارتکاب انواع جرایم می‌کند. از این‌رو توجه دلسوزانه و انقلابی به مناطق محروم و در نتیجه فراهم شدن مقدمات زندگی در گوشه و کنار کشور، این افراد را به ماندن در زادگاه‌شان تشویق می‌کند.

البته در این بین باید به نقش سازنده و مؤثر مؤسسات غیردولتی و خیریه نیز توجه شود. چنان‌که حضور آن‌ها حتما از بار مشکلات کاسته و باید از ظرفیت‌شان برای محرومیت‌زدائی و ایجاد اشتغال برای مردم مناطق کم‌تر برخوردار استفاده‌های بیش‌تری برد.

اضافه می‌شود، بهائیان در ظاهر خود را به‌عنوان افرادی خَیِّر، انسان‌دوست و هوادار فقرا و ضعفا معرفی می‌کنند که این رویکرد بخشی از یک "طرح بهائی موسوم به روحی" را تشکیل می‌دهد.

در همین راستا، چند سال پیش عضویابان این فرقه ضاله قصد اجرای این طرح- که هدف آن نیروگیری برای تشکیلات فرقه ضاله بهائیت بود- در محله‌های "مهدی‌آباد، سهل‌آباد و شریف‌آباد شیراز" را داشتند که توطئه آن‌ها خنثی شد.

نکته قابل یادآوری آن‌که هر کجا موقعیتی فراهم شود، عضویابان فرقه‌ها به سرعت خود را به آن‌جا رسانده و با "هم‌دردی و هم‌ذات‌پنداری" با آسیب‌دیدگان دل‌های آن‌ها را به خود جلب می‌کنند.

به‌عنوان نمونه در حادثه زلزله آذربایجان شرقی در سال 1391 یکی از نفرات اصلی بهائیان به همراه ده‌ها نفر دیگر در پوشش امدادگر و با توزیع مواد غذائی غیر بهداشتی و بیماری‌زا، سعی در تحرکات ضدانقلابی داشتند که دستگیر شدند.

مواد غذائی که توسط این افراد توزیع شده بود، اجناس تاریخ مصرف گذشته، غیربهداشتی و آلوده بودند و از میان آن‌ها اقلامی مانند: "نان کپک زده"، "مواد مخدر صنعتی" و "مشروبات الکلی" نیز کشف شد.

در کنار این فرقه گمراه و استعماری باید از گروه‌های تجزیه‌طلب، پان‌ترکیست‌ها، مبلغان وهابی، عناصر نزدیک به حزب منحله مشارکت و کمونیست‌ها نیز نام برد که با سوء استفاده از زلزله قصد چیدن میوه‌های خود را داشتند.

رابطه شبکه‌ای بین فرقه‌ها در این حادثه طبیعی، تا حدی بود که وکیل افرادی از فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی که به جرایم امنیتی محکوم شده یا پرونده آن‌ها در حال رسیدگی بود، در میان آن‌ها حضور داشت.

گفتنی است، تیم‌های تبلیغی بهائیان با حضور در بیمارستان‌های تخصصی واقع در تهران با اطرافیان بیماران شهرستانی گفتگو کرده و در صورت نیاز کمک‌های مالی و شرایط مناسب اسکان برای بیماران را فراهم کرده و سپس آنان را به حلقه‌های شهرستان مد نظر معرفی می‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی