رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

مفتی اسبق مصر گفت که توسل به خدا عبادت است و توسل با واسطه پیامبر و اهل بیت شرک محسوب نمی‌شود و کسانی که می‌گویند شرک است، دارای اختلال عقلی هستند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم ، "علی جمعه " مفتی اسبق مصر در برنامه روزانه "و الله أعلم" که از شبکه ماهواره‌ای "سی.بی.سی." پخش می‌شود، گفت: فرد درمانده‌ای که نمی‌تواند کاری را که رسول خدا(ص) و اهل بیت وی انجام داده‌اند، انجام دهد و می‌خواهد هنگام دعا به رسول خدا متوسل شود، ایرادی به او وارد نیست و آن‌گونه که برخی‌ها ادعا می‌کنند، شرک نکرده است.

وی افزود: "یکی می‌گوید خدایا، خدایا، به‌خاطر اربابمان حسین(ع)، یکی دیگر می‌گوید به‌خاطر پیامبر خدا، قسمت می‌دهم و... چنین چیزی شرک محسوب نمی‌شود و کسانی که می‌گویند شرک است، دارای اختلال عقلی هستند، یک نفر از خداوند مهربان می‌خواهد که به‌خاطر عشق به حسین(ع)، فلان کار را انجام دهد و این نوع بیان، نوعی از انواع قسم به شمار می‌رود.

جمعه در ادامه اظهار داشت: "قسم به خداوند، یک نوع از انواع عبادت است و رسول گرامی اسلام چنین عبادتی را انجام داده است، این درحالیست که افراطی‌های بدعت‌گذار این را نمی‌دانند، و آن را به‌سخره می گیرند".

مفتی اسبق مصر بیان کرد: راه‌های نامشخصی در تحریف دین حنیف اسلام وجود دارد و همین بی‌راه‌ها به خونریزی در عراق و سوریه و مناطق دیگر منجر شده است، زیرا عناصر افراطی، تندرو و بدعت‌گذار با فضاحت تمام به‌دنبال ایجاد ساختاری دیگر موازی با دین اسلام هستند و ما همواره دراین‌باره هشدار داده‌ایم ... آنچه روی می‌دهد، بی‌دینی و بی‌ادبی است./ تسنیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی