رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: رابطه اقلیت‌های ایران مسالمت‌آمیز نیست بلکه توام با محبت است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، یوناتن بت‌کلیا در حاشیه مسابقات جام تموز در جمع خبرنگاران گفت: رابطه و زندگی اقلیت‌ها در ایران مسالمت‌آمیز نیست بلکه توام با محبت و احترام است..

وی افزود: این محبت و احترام ناشی از این است که هیچ‌کس در این کشور خود را تافته جدابافته از دیگران نمی‌داند و همه در کنار یکدیگر زندگی آرامی را توام با احساس امنیت سپری می‌کنند و همین امر پاسخ محکمی به یاوه‌گویان جهانی است.

بت‌کلیا ضمن اشاره به برگزاری جام تموز در محیط مسکونی و در مکانی که هموطنان مسلمان سکونت دارند، گفت: محبت یعنی با اینکه با برگزاری این مسابقات و هیاهویی که با برگزاری آن انجام می‌شود و در واقع حق همسایه غیرآشوری و مسلمان ما پایمال می‌گردد اما آنها پذیرای برگزاری این مسابقات هستند..

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترک، لر، عرب، بلوچ، مسلمان، آشوری و هرکسی از هر دین و آئینی و نژادی در ایران دست به دست هم داده‌ایم تا امنیت را در جامعه شاهد باشیم در حالی منطقه خاورمیانه سال‌هاست که جنگ و ناامنی را تجربه می‌کند..

بت‌کلیا با اشاره به قدمت کلیسای ننه مریم، اذعان کرد: این کلیسا یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای جهان محسوب می‌شود و قدمت آن به قرن اول مسیحیت می‌رسد و باعث افتخار است که در ایران میراث فرهنگی حفظ و به آن بها داده می‌شود.

 

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان اظهار داشت: برای آنهایی که ادعا می‌کنند اقلیت در ایران از حقوق شهروندی برخوردار نیست قابل درک نیست که کلیسایی در همین ارومیه در روستایی بنا شده که هیچ مسیحی در آن سکونت ندارد اما هموطنان مسلمان از آنجا حفاظت می‌کنند و حتی آنجا را برای عبادت هموطنان اقلیت‌های مذهبی آماده می‌‌کنند..

وی افزود: برگزاری همین جشنواره دلیل بسیار محکمی برای حقوق شهروندی اقلیت‌ها است چرا که این مسابقات 15 سال است که به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود و در سال اول با پنج میلیون تومان بودجه کار خود را آغاز کرد اما امسال وزارت ورزش 100 میلیون اعتبار برای برگزاری این مسابقات به آشوریان کمک کرده است./ باشگاه خبرنگاران جوان 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی