رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه مرداد ۱۷ ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ

بهائی‌نوازان در تهران!

در حالی خبر رفع تعلیق زمان‌دار، از دفتر بی‌بی‌سی در تهران منتشر شده که علاوه بر سوابق سوء رسانه دولتی انگلیس در حوادث سیاسی معاصر ایران، تلاش برای رسمیت‌بخشی به فرقه ضاله "بهائیت" در این رسانه و تبدیل آن به پایگاه سران این فرقه استعماری، نگرانی دیگری را رقم می‌زند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، شصت و دو سال از کودتای 28 مرداد 1332 می‌گذرد. اقوال و شواهد مختلفی مبنی بر دخالت دولت انگلیس و رادیو "بی‌بی‌سی فارسی"- رسانه دولتی آن کشور- در آن کودتا وجود دارد.

 اما مرداد 1394 نیز، بی‌بی‌سی بار دیگر نظرها را به سوی خود جلب کرد و این‌بار خبری منتشر شد که بر مبنای آن، تعلیق مجوز بی‌بی‌سی لغو و ادامه موقت فعالیت آن از سر گرفته شده؛ هر چند سخنگوی وزارت ارشاد گفته این مجوز برای تهیه گزارش صادر شده است.

حتی اگر پذیرفته شود که بی‌بی‌سی برای تهیه مستندی درباره پرونده هسته‌ای مجوز گرفته، نباید از این نکته غافل شود که همین رسانه در اثنای مذاکرات و حتی دوران بعد از آن، جنگ رسانه‌ای تمام‌عیاری برای القای غیر قابل اعتماد بودن ایران و به شکست انجامیدن آن، به راه انداخته بود.

از طرفی، رابطه "بی‌بی‌سی" با فرقه استعماری "بهائیت" و تبدیل آن به پایگاه رسانه‌ای این فرقه ضاله، این فرصت را در اختیار تبلیغات‌چی‌های آن قرار می‌دهد تا با پوشش رسانه در بین افراد و حتی مراکزی که احیانا به آنها دسترسی پیدا کنند، نفوذ داشته باشند.

تاریخ نشان داده، رسانه‌های مختلف "بی‌بی‌سی" هیچ‌گاه در جهت منافع ملت ایران نبوده‌اند. تنها دو سال بعد از ورود رادیو به ایران و در آستانه اشغال ایران توسط متفقین در شهریور 1320، بخش فارسی رادیو بی‌بی‌سی فارسی آغاز به‌کار کرد.

نکته جالب توجه آنکه اولین گوینده این رادیو یک بهائی به‌نام "موقر بالیوزی" بود. این اتفاق در دی‌ماه 1319 یعنی حدود هشت ماه قبل از اشغال کشور رخ داد.

او که تا ریاست این رادیو هم رسید، در جهت کادرسازی تشکیلاتی، بهائیانی همچون: "باقر معین"، "شاداب وجدی"، "لطفعلی خنجی" و ... را در بدنه اصلی بی‌بی‌سی فارسی به‌کار گرفت.

همچنین "بهروز آفاق"- یکی از فعالین بهائی که نقش عمده‌ای در بهایی کردن کارکنان بی‌بی‌سی فارسی داشت- اوایل سال 2001 سایت "بی‌بی‌سی فارسی" را با همکاری اعضای این فرقه ضاله، راه‌اندازی کرد.

این سایت، فرقه ضاله بهائیت را به‌عنوان بزرگ‌ترین اقلیت دینی(!) معرفی کرده و به شکل‌های گوناگون برای رسمیت‌بخشی به آن، برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی می‌کند.

علاوه بر این، سایت بی‌بی‌سی فارسی به مناسبت هشتادمین سالروز تولد "دالایی لاما" عکس‌هایی از او را با عنوان "عکس خبر" منتشر کرده و از او با عنوان"رهبر تبعیدی بودائیان تبت" نام برده و این در حالی است که این فرد در کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار نقش مستقیمی داشت.

حمایت از همجنس‌بازان و انتشار نظرات کارشناسان ضد دین برای ایجاد تشکیک در مبانی ادیان ابراهیمی هم از دیگر شگردهای این پایگاه خبری-تحلیلی است که گزارش‌ها و تحلیل‌های زیادی در این راستا در آن وجود دارد.

نزدیک به هفتاد سال بعد از راه‌اندازی رادیو فارسی بی‌بی‌سی، تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی نیز در دی‌ماه 1387 با ایفای نقش بهائیانی همچون:"بهروز آفاق" به روی ماهواره رفت.

رسم دیرینه ریاست یک بهائی بر رسانه‌ بی‌بی‌سی با مدیریت بهائی متمول "بهروز‌ آفاق" بر تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی ادامه داشت و این تلویزیون نیز به پایگاه بهائیان تبدیل شد.

رسمیت‌بخشی به فرقه استعمارساخته بهائیت یکی از سیاست‌های همیشگی این شبکه ماهواره‌ای بوده است. در این راستا خبرنگاران این رسانه به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و با ساختن مستند و با به‌کارگیری انواع ترفندهای رسانه‌ای، سعی در تطهیر چهره این فرقه ضاله داشته‌اند.

به اعتقاد کارشناسان رسانه و تحلیل‌گران، حرف "بی" اول نام این رسانه، در عمل مخفف "بهائیت" است. اضافه می‌شود، به پاس تلاش‌های فرقه ضاله بهائیت برای تامین منافع انگلیس، جایزه شوالیه نیز از طرف دولت انگلیس به سرکرده آن اعطا شد.

از دیگر روابط دو طرفه این فرقه ضاله و رسانه استعماری، می‌توان به  حضور"دیوید هافمن"، اولین گوینده بهائی در سراسر جهان اشاره کرد، که کارمند بی‌بی‌سی بوده است.

بنا بر این گزارش، استفاده از رسانه و تبلیغات، شاهرگ حیاتی فرقه ضاله "بهائیت" بوده، همان‌گونه که این بهره‌برداری در فرقه‌های دیگری مانند:گروهک تروریستی "منافقین" نیز به چشم می‌خورد.

این فرقه، سازمان‌های مردم‌نهاد ایجاد کرده و شیوه گزارش‌نویسی روزانه را به عضویابان و فعالین خود آموزش می‌دهد و این همان روشی است که بی‌بی‌سی از آن با عناوینی دیگر چون: "شاهد عینی"، "شهروند خبرنگار" و ... یاد می‌کند.

 گفتنی است، با وجود آنکه توصیه همیشگی بیت‌العدل به پیروان فرقه ضاله بهائیت، عدم دخالت در سیاست بوده، اما در فتنه 1388، این تشکیلات، دستور به دخالت و حضور گسترده بهائیان در اغتشاشات پس از انتخابات داد؛ کما اینکه تعداد زیادی از آنها نیز در عاشورای همان سال دستگیر شدند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی