رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت ایران اسلامی که در بسیاری از کشورها مخصوصاً کشورهای غربی از بین رفته، حضور پررنگ مفهومی به نام خانواده است. به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی خانواده نقطه‌ضعف بزرگ غرب است. آنان به دلیل سیاست‌گذاری‌های اقتصادی لیبرالیسم و سیاست‌های فرهنگی لیبرالی به‌مرور نهاد خانواده را متلاشی کردند و اکنون مفهوم خانواده در غرب وجود خارجی ندارد.

اما آنچه در دنیای غرب از بین رفته و معنایی جدید و شیطانی به خود گرفته است (درواقع خانواده به هم‌جنس‌گرایی و ازدواج به حیوانات و...رسیده و یا بی خانوادگی باعث تولد روزانه هزاران کودک نامشروع می‌شود و...) هنوز در کشورهای اسلامی بنیان دارد و بسیاری بر استحکام آن عاقلانه پای می‌فشارند.

دشمنان ایران اسلامی برنامه‌های مختلفی برای از بین بردن انقلاب طرح‌ریزی کرده‌اند که ازجمله این برنامه‌ها، سست کردن بنیان خانواده و ارزش‌های موجود در بین خانواده است. فرقه‌ها و رهبران مکتب‌های انحرافی  بر پایه شبه معنویت‌ها بهترین سربازان برای پیاده‌سازی این نوع سیاست بوده‌اند. در بیان رهبران فرقه‌ها می‌توان عناصری را ملاحظه کرد که با مدل تفکرات لیبرالیستی کانون خانواده را هدف قرار داده‌اند.

در برخی از این شبه معنویت‌ها به‌صراحت خانواده نفی می‌شود، احترام به پدر و مادر به تمسخر گرفته می‌شود، ازدواج بی‌معنا و غیر لازم شمرده می‌شود و از سویی روابط جنسی بی‌حدوحصر و نامشروع مجاز!!

برای نمونه در فرقه منحرف و بی‌اخلاق اشو مردم دعوت به واگذاری بچه‌ها به کمون می‌شوند! باید پرسید این واگذاری به چه معناست و برای چه!؟

«در خانواده جهانى، براى بچه‌دار شدن، به‌جای ازدواج رسمى، تلقیح مصنوعى جایگزین می‌شود و اصولاً بچه‌ها به کمون «خانواده همگانى» تعلق دارند؛ نه به پدر و مادرها. آن‌ها اگر عاشق فرزندان خود هستند، فقط حق‌دارند آخر هفته را با فرزندان خود بگذرانند.»(1)

اشو در جای دیگر می‌گوید:

«ما باید این اندیشه کهنه را از سرمان بیرون کنیم که می‌گوید: من پدر هستم. ما باید این اندیشه را خلق کنیم که من، بهترین فرزند را انتخاب کرده‌ام… به این طریق، باید ارزش‌ها را دگرگون کرد… تو دیگر نباید نگران باشى که چه کسى اسپرم و چه کسى زهدان (رحم) خود را براى پرورش جنین در اختیار قرار می‌دهد.»(2)

از این نمونه‌ها بسیار است و فرصت این نوشتار مجالی برای ارائه کار تحقیقی مفصل را نمی‌دهد. تأسف‌انگیز آنکه ده‌ها کتاب این شخص که دارای انحرافات بسیاری است، ترجمه‌شده و با اجازه وزارت فرهنگ و ارشاد یا بدون مجوز چاپ‌شده و در بازار کتاب به فروش می‌رسند.

در فرقه‌های انحرافی دیگری مانند عرفان حلقه، تفکر نوین، یوگا و... نیز می‌توان با خوانش مطالب و یا بررسی ایده‌های آنان به این نتیجه رسید که کانون خانواده هیچ اهمیتی برای این فرقه‌ها ندارد.

در مواجهه با آسیب دیدگان فرقه محمدعلی طاهری ( که به خارج از کشور گریخت) ازهم‌پاشیدگی خانواده‌ها پس از ورود به محفل و کلاس‌های این فرقه بسیار مشاهده می‌شود. در بسیاری از کلاس‌های طاهری حدود شرعی رعایت نمی‌شد، حجاب زنان کنار گذاشته و لمس بدن نامحرم صورت می‌گرفت که همه به‌مرور باعث اختلافات فراوان خانوادگی، عادی شدن روابط نامشروع و از بین رفتن خانواده‌ها می‌شده است.

 

باید برای حفظ این کانون ارزشمند بیشتر تلاش کرد...

 

پی‌نوشت:

1.      آینده طلایی، اشو، ص 99، ص 100.

2.     همان، ص 88.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی