رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

هیچ چیزی مهمتر از برهم زدن آسایش روحی و روانی ملت ایران برای جریان تبشیر اهمیت ندارد. جریان تبشیر با کمک حمایان صهیونیستی خود، از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا،سلامتی ملت ایران را هدف گرفتند.

 در روزهایی دانشمندان کشور موفق به ساخت و تولید انبوه واکسن کرونا شده اند ، رسانه های جریان تبشیر ، فقط به انتشار شایعات دروغین  مبنی بر وضعیت سلامتی زندانیان مسیحی توجه می کند.

  با تزریق فاز انسانی واکسن کرونا در روز های گذشته،هیچ یک از عناصر و رسانه های جرین تبشیر،نه تنها هچ واکنشی نشان ندادند بلکه عمدا آمار کاهش یافته مبتلایان و فوتی های کشورمان را با ارقام بالا اعلام می کردند.

 در شرایطی که تحریم های ظالمانه تجهیزات پزشکی و دارویی،سلامتی ملت ایران را با خطر جدی مواجه نموده بود، عناصر جریان از دولت ترامپ برای اعمال فشار های حداکثری بر ملت ایران  تقدیر و تشکر می کردند و از دولت بایدن انتظار دارند که  تحریم های بیشتری را همانند  دولت اوباما وضع کند.

 در همان روز های اول شیوع کوید 19 در کشور،عناصر جریان تبشیر به دروغ از موفقیت های رژیم صهیونیستی در تولید امر واکسن  خبر دادند. درحالی که بنابر اعتراف رسانه های خبری مانند جروزالم پست،بیشترین آمار فوتی ها و مبتلایان کرونایی به نسبت جمعیت شان، به ساکنین سرزمین های اشغالی فلسطین اختصاص پیدا کرده است.

 رسانه های خبری  یهودیان صهیونیستی با افتخار اعلام کردند،موساد توانست با عملیات جاسوسی حرفه ای در کشور های مختلف، واکسن برای یهودیان ساکن در سرزمین های اشغالی تهیه و خریداری نماید.

 اما رسانه های جریان تبشیر با کتمان عمدی این حقیقت ، اعلام کردند که رژیم صهیونیستی توانست با تولید واکسن،  تزریق انسانی را شروع کند. در چند روز اخیر، بیش از 500 هزار نفر برای تزریق واکسن کرونا اقدام کرده اند.

بنابر انجمن های پزشکی و دارویی بین المللی، واکسن تزریق شده در سرزمین های اشغالی، ابتدا می بایستی بر روی نمونه حیوان آزمایش می شد و در صورت موفقیت، نمونه انسانی را آزمایش می کردند اما هیچ یک از زاین مراحل انجام نشده است.

 جریان تبشیر با کتمان عمدی این حقایق، چشمان خود را به روی موفقیت های بی نظیر ملت ایران در این بحران جهانی کاملا بسته نگهداشته و با فرمانبرداری از اردوگاه صلیبی، در صدد از بین بردن روحیه امیدواری و نشاط جامعه ایران است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی