رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه آذر ۴ ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸ ق.ظ

خطرات عرفان های جعلی برای امنیت کشور


رهپویان هدایت: فعالیت عرفان های کاذب نوظهور به عنوان یک پدیده اجتماعی، تأثیرات منفی و آثار و پیامدهای سوء امنیتی بر جامعه وارد نموده، به نحوی که امنیت که به عنوان یکی از عوامل زیر بنایی و اصلی پایداری جامعه محسوب می شود  به دلیل فعالیت و گرایش جوانان به این گونه عرفان ها تحت تأثیر قرار گرفته است.

یکی از آسیب های رشد و گسترش فرقه های جعلی و عرفان های کاذب نوظهور، مختل سازی امنیت اجتماعی و فرهنگی کشور است و لذا مهم ترین مؤلفه چالش زای امنیت اجتماعی و فرهنگی ایجاد تغییر در هنجارها و باورهای اجتماعی و هویت دینی کشور است.

به گونه ای که هدف از رشد این فرقه ها و عرفان های کاذب نوظهور تهاجم به ادیان الهی است ؛ چر ا که یکی از خطرناک ترین و پیچیده ترین شیوه های غرب برای تخریب فرهنگ و هویت دینی و تغییر در اعتقادات آنان از طریق همین عقاید است.

 از این رو است که هجمه زیادی از طرف گردانندگان این نوع عرفان ها ی کاذب به کشور ما صورت گرفته و آن ها عمده فعالیت خود را بر تخطئه مبانی فکری،اعتقادی و ارزشی جمهوری اسلامی ایران متمرکز نموده و جوانان بسیاری را به واسطه همین عرفان های دروغین از اسلام و قرآن دور ساخته اند.

بررسی ها  نشان می‌دهد که گرایش جوانان به عرفان های کاذب زمینه را برای ارتکاب جرائم عمومی از قبیل قتل، سرقت، قاچاق مواد مخدر، تقویت و فعال سازی جریانات تروریستی داخلی، نفوذ اطلاعاتی و اقدامات جاسوسی در ایران برای استکبار جهانی، فراهم می کند.

همچنین حضور افراد در این جریان های انحرافی در جذب و گرویدن آنها به احزاب و گروه‌های سیاسی مخالف نظام و انجام اقدامات ضد امنیتی در کشور  از قبیل(ترور، بمب گذاری، و ...) همکاری با گروه های خارجی مخالف نظام و برقراری ارتباط با بیگانگان فراهم می‌نماید و به موقع لزوم وابستگان به این جریان های انحرافی به عنوان پیاده نظام دشمن در داخل کشور وارد میدان خواهند شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی