رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، سازمانی موسوم به «ای تری مینیستریز» برای پیاده کردن راهبرد خواب نما شدن افراد از سازمان های پیش قدم محسوب می شود و در این زمینه دست به تکثیر و توزیع دی وی دی ها زده است.

یکی از این دی وی دی ها به صورت نمایش دراماتیک با نام «بیش از یک رویا» در تیراژ بالایی تکثیر و توزیع شده تا در کشورهای مسلمان در اختیار همگان قرار گیرد.

در این نمایش صحنه گردانی، محل خواب نما شدن شهر مکه مکرمه و نام فرد خواب نما شده «علی» انتخاب شده است تا تلنگری زده شود به شهری که محل نزول وحی بر پیامبر گرامی اسلام است و خانه خدا «کعبه» در آن واقع شده است.

این نمایش سازمانی و تهیه شده بر اساس راهبردهای مختلف اردوگاه جریان صهیونیزم مسیحی، روایتگر رویایی شده است که در آن یکی از شب ها عیسی مسیح به خواب «علی» آمده و در ابتدا مسیح با انگشتش پیشانی وی را لمس کرده و گفته که تو متعلق به من هستی. سپس او با دستش روی قلب علی را لمس نموده و گفته تو نجات یافتی، بیا و مرا پیروی کن.

تاکنون فیلمهای متعددی در خصوص رویاهای این چنینی و با اسم دیگر مسلمانان تهیه و برچسب گذاری شده است که فرجام قابل پیش بینی آن تغییر دین مسلمانان و مسیحی شدن می باشد.

علاوه بر تکثیر و توزیع دی وی دی ها، نگارش کتاب در این زمینه نیز از دیگر فعالیت های سازمان تبشیری «ای تری مینیستریز» است و "تام دویل" و همسرش "یووانا" که از جمله نویسندگانی هستند که با این سازمان همکاری دارند.

کتاب "رویاها و اهداف: آیا مسیح به دنبال بیداری مسلمین جهان است؟" به عنوان یکی از آثار «تام دویل» نام برده می شود که در طی آن ادعا شده است که رویاهای مسیحی شدن در گستره جهان اسلام از اندونزی تا مراکش شنیده خواهد شد.

شبکه ماهواره ای "بازتاب ها" که برای کشورهای مسلمان پخش می شود، از جمله شبکه هایی است که برای خواب نما کردن افراد در کشورهای اسلامی تاکید کرده و برای مسلمانان تلقین می شود که بسیاری از آنها خواب عیسی مسیح را خواهند دید و این یعنی ابتدای مسیحی شدن است.

به باور این سازمان ها و شبکه های تبشیری، در پی انقلاب در کشورهای عربی، در خاورمیانه یک زلزله روحانی و اعتقادی هم در راه است و فضای مناسب برای تاثیر قدرتمند روح القدس آشکار می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۲)

۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۴۴ سیدمحمد علوی زاده
سلام علیکم
مطالب بسیار مفیدی دارید و همگی قابل استفاده!
اگر شما وبلاگتان را به بلاگ منتقل کنید وضعیت بینندگان و استفاده کنندگانش خیلی بهتر خواهد شد!
ما هم در حد توان مطالبتان را با ذکر منبع منتشر خواهیم کرد!
درود بر شما . وب ارزشمند و بسیار زیباییست
در صورت تمایل به تبادل لینک این حقیر را مطلع گردانید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی