رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه خرداد ۱۷ ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ب.ظ

سونامی بی هویتی به شبکه محبت رسید

شبکه صهیونیستی محبت، اولین قربانی این سونامی بنیان برکن نبوده وحتما آخرین قربانی نیز نخواهد بود و دیر زمانی است که شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، به دلیل ناکامی در اجرای ماموریت های واگذاری در کام آن بلعیده شده اند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت :شبکه ماهواره ای صهیونیستی محبت، راهبرد خود را هموار کردن راه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق چپاول اعتقادات دینی مردم ایران و فروپاشی نهاد خانواده های ایرانی قرار داده است .

در راستای دست یابی به این راهبرد شوم، این شبکه تاکنون به هر راه ممکن دست زده است تا به زعم خود در انجام ماموریت واگذار شده بتواند ازدیگر رقبای فعال درعرصه ترویج مسیحیت صهیونیستی پیشی گرفته وبیشترین بهره را از ثروت های بادآورده از جانب اردوگاه صلیبی نصیب مدیران ودست اندرکاران شیاد وکلاهبردار خود کند.

این در حالی است که این شبکه به دلیل پخش برنامه های بی محتوا درلیست شبکه های کم بیننده نظام سلطه قرارگرفته و از این رو در اجرای دستورالعمل فوری صادره از جانب اربابان صهیونیست خود مجبور به تغییر تاکتیک شده است و به نحو فزاینده ای پیگیری مسائل سیاسی در این شبکه جایگزین تبلیغ مسیحیت شده است.

از جمله برنامه های این شبکه که سرمایه گذاری عظیمی بر روی آن صورت گرفته است می توان به برنامه مقایسه الهیات اسلام و مسیحی اشاره کرد که با کارشناسی جاسوس آمریکایی – انگلیسی ساسان توسلی در حال پخش است.

این برنامه که با هدف شوم ضربه زدن به الهیات اسلامی و اثبات کامل بودن الهیات مسیحی ساخته شده است اکنون به یکی از بی محتواترین برنامه های این شبکه مبدل شده است وتاکنون ضربات مهلکی را بر پیکره سست این فرقه وارد کرده است به نحوی که می توان از آن به عنوان تهاجمی ترین برنامه به ریشه پوسیده مسیحیت تبشیری نام برد.

  وقتی دست اندرکاران  این برنامه به این نتیجه رسیدند که الهیات بی بنیان مسیحیت تبشیری توانایی مقابله با الهیات غنی اسلامی را ندارد، ماموریت تازه ای را به ساسان توسلی مهره دست نشانده سرویس های جاسوسی غربی دادند تا این بار با پیچیدن تارهایی سست، لانه عنکبوتی مسیحیت تبشیری را ضربه پذیر تر از هر وقت دیگر کند .

بنا بر این گزارش، جریان مسیحیت صهیونیستی به خوبی دریافته است که ساسان توسلی فقط مدرک انگلیسی مطالعات اسلامی را به عنوان پاداش جاسوسی اش برای MI6، از استعمار پیر دریافت کرده است و از این رو از وی ناامید شده و دست به دامان تاریخ اسلام و مسیحیت با دیدگاه غربی –صهیونیستی شده اند  تا از این طریق راه فراری برای بن بست گرفتار شده در آن بیابند.

سونامی بی هویتی که چندسالی است به جان شبکه های ضد انقلاب و سلطنت طلب افتاده است و ادامه حیات آنها را وابسته به تنفس مصنوعی سازمان های جاسوسی غربی کرده است این بار خودش را به شبکه های ترویج مسیحیت صهیونیستی رسانده است به نحویکه با قطع این اکسیژن مصنوعی، حذف این شبکه ها از ماهواره دور از انتظار نخواهد بود.

گفتنی است شبکه صهیونیستی محبت، اولین قربانی این سونامی بنیان برکن نبوده و حتما آخرین قربانی نیز نخواهد بودو دیر زمانی است که شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، به دلیل ناکامی در اجرای ماموریت های واگذاری در کام آن بلعیده شده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی