رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه ارديبهشت ۲۲ ۱۳۹۲، ۰۷:۴۶ ب.ظ

شعبده گری که تبشیری ها را تیغ می زند

شعبده گری که تبشیری ها را تیغ می زند

مرتدی که با چند کتاب تجویزی خود را کشیش می خواند با شعبده بازی های نخ نما شده اش با تمام توان، در حان تیغ زدن اردوگاه تبشیری ها تیغ می زند.

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت» ، رضا صفا، مرتد فراری که خود را در آن سوی مرزها و آمریکا کشیش می خواند تمام تلاش و توان خود صرف جمع آوری کمک های بلاعوض و تیغ زدن از اردوگاه صلیبی می کند.

در ادعاهای رضا صفا قرار است 70 درصد از جمعیت 75 میلیونی ایران مسیحی بشوند و ایران اولین کشور اسلامی خواهد بود که به آیین مسیحیت روی خواهند آورد.

این کشیش خودخوانده در راستای رسیدن به اهداف مالی خود عده ای از افلیج ها و سیاه بازها را به عنوان شفایافتگان عیسی مسیح دور خود جمع کرده تا در مراسم ها به ایفای نقش سیاه بازی و شعبده گری بپردازند و مردم حاضر در مراسم ها نیز کمک مالی دریافت کند.

گفتنی است، رضا صفا که از مدت ها پیش از ایران فرار کرده و در آمریکا رحل اقامت افکنده است، ضمن حضور چندباره در سرزمین های اشغالی و تورگردانی متعدد، پول های دریافتی از رژیم اشغالگر اسرائیل را برکت زندگی خودش اعلام می کند.

یادآور می شود از نظر کاربران مسیحی نظر رضا صفا رتبه لودگی سال را کسب کرده و فریاد کمک خواهی هایش از مسیحیان، آنها را نیز ذله کرده است. همچنین لشکر هیچ نفری شفایافته هایش نیز بیش از پیش نامرئی شده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی