رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه ارديبهشت ۶ ۱۴۰۰، ۰۲:۱۲ ب.ظ

طاهری شاگرد نمره بیست شیطان!

رهپویان هدایت: فرقه‌های به‌ظاهر معنوی در هر کشور و هر قومی بر اساس علاقه‌ها و سلیقه‌های آن قوم و کشور شروع به فعالیت می‌کنند. این روش درواقع شیوه به انحراف کشاندن مردم توسط ابلیس و هوای نفس آدمی است. در این متد بر اساس حساسیت‌ها و علاقه‌مندی‌ها نوع رفتار شیطان بر افراد متفاوت می‌شود. یعنی اگر فردی برای مثال به‌هیچ‌عنوان علاقه به شراب‌خواری ندارد و یا آن را بسیار قبیح می‌داند شیطان برای انحراف او از شراب‌خواری شروع نمی‌کند. بلکه نقطه‌ای را برای ضربه زدن انتخاب می‌کند که فرد در آن موضوع ضعف دارد و امکان لغزشش بسیار است.

در معنویت‌های دروغین نیز سران فرقه‌ها معمولاً از خطوط قرمز در ابتدا سخن نمی‌رانند و آنچه در میان پیروانشان تقدس دارد و یا قابل‌تغییر نیست را در ابتدا عنوان نمی‌کنند. این کار را به همان سبک ابلیس به‌مرور پیش می‌برند و انحراف را در نقاط ضعف افراد دنبال می‌کنند.

عرفان دروغین حلقه از ابتدا با ادعاهای قرآنی و توسل به ائمه اطهار و موضوعاتی که در میان مسلمانان مقدس بود شروع به فعالیت کرد. بعد از نفوذ و رسوخ در افکار و یافتن پیروانی که بسیار متعصب بودند به‌مرور آنچه مدنظرشان بود از انحراف و التقاط را پیاده‌سازی نمودند.

این انحراف و کذب ‌گویی‌ها موارد بی شماری دارد که با بررسی خاطرات جداشدگان از عرفان دروغین حلقه و بامطالعه نقد عرفان حلقه می‌توان گوشه‌ای از آن را مشاهده کرد. در حال حاضر این شکاف و جدایی واقعی طاهری و عرفان کذب حلقه را در حمایت بسیار زیاد و دوآتشه! از بهاییت باید دید!

مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین کانال‌های تلگرامی عرفان حلقه برای بهاییت گریبان‌چاک می‌کنند و فریاد می‌زنند! چه شده است که در اوایل دوران ظهور و حرکت عرفان حلقه از بهاییت متنفر بودند و در جلسات خود که منابع آن نیز قابل‌دسترسی است بهاییان را منحرف و مزدور اسرائیل می‌دانستند ولی اکنون خود حامی بهاییت و همراه و هم‌نوا با آنان شده‌اند!!؟؟

آیا همین یک گردش 180 درجه‌ای در طاهری ازآنچه در ابتدا عنوان می‌کرد برای علم به انحراف و دروغین بودن این شیاد کافی نیست. طاهری در این شیوه شیطانی که ازابتدا بر نقاط ضعف متمرکز شده و از سخنان اصلی خود چیزی بر زبان نیاورد یکی از نمره بیست‌های شیطان است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی