رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه خرداد ۱۳ ۱۳۹۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ

گزارشی از یک ماموریت شکست خورده

در سازمان تبشیری ایلام رشد سریع کلیساهای ایرانی با بکارگیری مدیران بومی اولویت اول برنامه های آموزشی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش "انجمن رهپویان هدایت" طبق محاسبات سرکرده های سازمان ایلام، در ایران نیازی بزرگ برای رشد هرچه بیشتر مدیران بومی که شناختی از وضع جامعه و مسیحیت تبشیری داشته باشند، وجود دارد؛ شبانان و شیوخی که باید همزمان قادر به انجام اقدامات موثرتر برای توسعه و شاگردی در کلیساها باشند.

سازمان ایلام به وضوح آموزش مدیران موجود و مدیران تازه وارد کلیساهای ایرانی را راهبرد اصلی و مرکزی اعلام می کند و از سال 1990 برنامه­های متنوعی را جهت توسعه رهبری و به منظور کمک به آموزش افراد با سطوح هدف مختلف توسعه داده است.

 

هدف ایلام آموزش رهبران کلیساهای ایرانی و کارکنانی می­باشد که به طور موثرتری در رشد کلیساهای ایران کارآیی داشته باشند. همچنین در این زمینه استعدادیابی و شناسایی افراد وفادار به این کلیساها مکمل برنامه های آموزشی این سازمان است.در تمامی برنامه­های آموزشی شیوه نامه ای در نظر گرفته شده است که به عنوان مدل توسعه رهبری نامیده می شود که هدف نهایی عناصر پنجگانه در نظر گرفته شده در این شیوه نامه تربیت مدیران کارآمد برای توسعه کلیساهای ایرانی است.

برنامه فشرده رهبری 3 ماهه و برنامه گسترده آموزش 3 ساله برنامه­های روزمره آموزشی سازمان ایلام را تشکیل می دهند که برگزاری سمینارها و کنفرانس های تکمیلی جهت رویت نتایج ملموس در گردهمایی ها بخشی از این برنامه ها محسوب می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی