رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
نماینده مسیحیان آشوری ایران در مجلس گفت: مسیحیان آشوری در لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب مبنی بر شرکت همه اقشار در انتخابات همگام با سایر آحاد ملت در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، یوناتن بت‌کلیا نماینده مسیحیان آشوری ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند، گفت:‌ مسیحیان آشوری در لبیک به رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور همه اقشار مختلف جامعه در کنار سایر هموطنان در انتخابات هفتم اسفند حضور پرشور خواهند داشت.

وی افزود: مسیحیان آشوری حضور در انتخابات را وظیفه ملی و دینی خود می‌دانند؛ اعتقادات دینی ما بر این مبناست که در هر کشوری که زندگی می‌کنیم، باید تابع قوانین آن کشور باشیم.

این نماینده اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: آشوریان ایران همراه با آحاد مختلف مردم در روز هفتم اسفندماه در انتخابات شرکت خواهند کرد و وحدت خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

بت‌کلیا خاطرنشان کرد: مسیحیان آشوری پیام وحدت و دوستی ملت ایران را با حضورشان در انتخابات به جهانیان نشان خواهند داد و این حضور پرشور، مشتی بر دهان یاوه‌گویان و مدعیان دروغین دموکراسی خواهد بود.

وی در پایان گفت: جامعه آشوریان مستثنی از آحاد مختلف مردم نیستند، و همانطور که پیش از این در صحنه‌ها و عرصه‌های ملی حضور داشتند، در انتخابات پیش رو نیز با تمام وجود حضور گسترده خواهند داشت./فارس 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی