رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه اسفند ۱۴ ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ب.ظ

کلاه برداری شبکه های مسیحی در داخل کشور+سند

یکی از مخاطبین شبکه مسیحی صهیونستی هفت با انتشار مطلبی در فضای مجازی از کلاه برداری وابستگان این شبکه از وی خبر داد.

به گزارش رهپویان هدایت: این خانم که خواست نامش فاش نشود در مطلب منتشر شده نوشت: کسی که عیسی مسیح را با من آشنا کرد چک سه میلیونی(3000،000) یعنی حقوق چهار ماهم را، پیش قسط خرید ماشین، ازم دزدید و دیگه نه تلفنم را جواب می‌دهد و نه خبری دارم.

وی در ادامه به شیوه کلاه برداری این فرد که خط فعالیتی خود را از شبکه مسیحی سون دریافت می‌کرد، نیز پرداخته و تصریح می‌کند: به علت احتیاط هم می‌گفت چون در خطر هستیم نه آدرس و نه هیچ چیز ازش ندارم باور کن 9 میلیون وام گرفتم تا ماشین بخرم.

این فرد دلیل اعتماد به کلاه بردار را چنین شرح داده است: چون این فرد مرا با عیسی مسیح آشنا کرده بود به او اعتماد کردم اما الان...

مسیحیت صهیونیستی

تصویر مطلب منتشر شده کاربری که مورد سوء استفاده قرار گرفته است 

بر اساس این گزارش این تنها مورد از کلاهبرداری و فساد مالی شبکه های ماهواره‌ای و مسیحی در ایران نیست و اگر مخاطبین این قیبل شبکه ها احتیاط نکنند آخرین آن نیز نخواهد بود.

نگاهی به شبکه‌های مجازی و مطالبی که در آن منتشر می‌شود نشان می‌دهد مخاطبین این شبکه‌ها که در دام کلاه‌برداران حرفه‌ای گرفتار می‌شوند پس از چند وقت دست به افشاگری زده و از ماهیت حقیقی شبکه های مسیحی پرده‌ بر‌می دارند.

نکته اینجاست که بسیاری از این قربانیان بعد از این قبیل سوء استفاده ها تمامی دارایی خود را از دست داده و با مشکلاتی مواجه می شوند که حتی نوشتن بخشی از آن امکان ندارد.

گفتنی است این رفتارها سابقه‌ای دیرین در مسیحیت پروتستان داشته و نفر اول این دسته از کشیشان و شبانان جعلی فردی به نام بنی‌هین است که فساد مالی او اعتراض بسیاری از مسیحیان را در پی داشته است.

بنی هین که متولد اسرائیل است بعدها به کانادا و آمریکا مهاجرت کرد و به ترویج و تبلیغ نوعی از مسیحیت روی آورد. "بنی هین" دوست نزدیک و الگوی روحانی بیژن پاکزاد بود و لباس‌های فاخر و گرانقیمت خود را از بیژن تهیه میکرد. اما بنی هین در رسانه های آمریکایی و حتی توسط برخی از مسیحیان به کلاهبرداری، و فساد اخلاقی و مالی متهم شده است.

اخبار مرتبط:

+کلاهبرداران حرفه‌ای در شبکه سون

+کلاه برداری از ایرانی ها به اسم مسیحیت در سوئد+عکس



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی